Gå til innhold

Sandra i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser i sammenligningstabellen mellom den gratis Lite-versjonen og betalversjonene at Lite visstnok ikke skal være designet for hjemmebrukere og ikke egnet for bedriftsbrukere. Hvem er den laget for da? :p

 

Men nå ble jo programmene Everest og senere SIW veldig populære for noen år siden. Det var vist noe med lisensiering som gjorde det uten at jeg husker noen detaljer.

 

UBCD har også en del diagnoseverktøy. En fordel er at man ikke trenger et fungerende OS for å kjøre det, men ulempen er at det ikke er like godt brukergrensesnitt og enkelt satt opp som de nevnte programmene.

 

Ellers så kom jeg nettopp over UBCD4Win, som jeg ikke har sett før, men det virker jo innholdsrikt og med mange gode programmer.

Lenke til kommentar
Men nå ble jo programmene Everest og senere SIW veldig populære for noen år siden. Det var vist noe med lisensiering som gjorde det uten at jeg husker noen detaljer.

9320066[/snapback]

 

AIDA32 var vel navnet på Everest før. Senere kom da Everest, og det ble betaling for å få alle features. Da ble vel SIW mer populær. Personlig har eg faktisk AIDA32, Everest, CPU-Z og SIW på PC-en. Har liksom ikkje giddet å fjerne noe av det. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...