Gå til innhold

Sony Vaio endelig i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge siden som dere linker til er det U7500 prosessoren som er i den minste heter...

Microprocessor Full Name Intel® Core™ 2 Duo Processor U7500, Supports Enhanced Intel® SpeedStep® Technology

 

Edit: Leif, bomma på 5 og trykka 6 istedenfor :o

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Lurer på hvor mye netshop betalte for denne annonsen... Kan vel strengt tatt ikke si at det var så mye annet..

 

Men med dagens konkuranse må man sikkert ta i bruk kreativ annonsering for å få inn noen kroner

9293890[/snapback]

En annonse som havner i en stor ramme på forsiden, i en egen artikkel OG sendes som RSS-feed til samtlige brukerne må ha kostet betydelig ja.

Lenke til kommentar

Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt?

 

Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette...

Lenke til kommentar

Dette er en merkedag. Uten tvil kjempemaskiner dette her, men det koster å være kar. Etter min mening er dette en nyhet og fortjener sin plass på førstesida. Det er mange som har ettersøkt Vaio i Norge (ja jeg vet Netshop solgte et par gamle modeller for ei tid tilbake), så derfor der det flott å få dem på markedet også her.

Lenke til kommentar
Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt?

 

Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette...

9294355[/snapback]

Regner med at Netshop betaler dette gjennom en ekstra dyr annonsekampanje på forsiden. Dermed er det veldig enkelt for redaksjonen og dementere alt som har med betaling og gjøre.

Lenke til kommentar
Hw.no kan vel formidle slikt uten å ta seg betalt?

 

Jeg vet ikke hvilke etiske retningslinjer som eksisterer her, men å blande journalistikk med reklame liker jeg ikke. Håper og tror at denne artikkelen ble skrevet for å informere, ikke for å tjene penger. Kanskje noen i redaksjonen kan avkrefte eller bekrefte slik at vi unngår en stor diskusjon om etikken i dette...

9294355[/snapback]

Regner med at Netshop betaler dette gjennom en ekstra dyr annonsekampanje på forsiden. Dermed er det veldig enkelt for redaksjonen og dementere alt som har med betaling og gjøre.

9294437[/snapback]

Hvorfor er du så sikker på at Netshop betaler for dette på noen måte?

Vaio laptoper har vært etterspurt lenge her i Norge. Og ikke før nå har det vært mulig å få tak i maskinen i en norsk webshop. Det er en stor nyhet. Jeg ser ingen grunn til å tro at Netshop har betalt noe for dette.

Lenke til kommentar

Hei, takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!

 

Det er absolutt ikke mulig å kjøpe seg redaksjonell omtale. Det er enormt fy-fy! Alle saker som publiseres på redaksjonell plass er et resultat av redaksjonens egen og uavhengige vurdering. Dette grunnprinsippet er helt ufravikelig.

 

I dette tilfellet syntes vi det var en nyhetsverdi i at Sonys Vaio-maskiner nå er tilgjengelig i Norge. Uavhengig av hvilken nettbutikk som eventuelt måtte selge de :)

Lenke til kommentar
Hei, takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!

 

Det er absolutt ikke mulig å kjøpe seg redaksjonell omtale. Det er enormt fy-fy! Alle saker som publiseres på redaksjonell plass er et resultat av redaksjonens egen og uavhengige vurdering. Dette grunnprinsippet er helt ufravikelig.

 

I dette tilfellet syntes vi det var en nyhetsverdi i at Sonys Vaio-maskiner nå er tilgjengelig i Norge. Uavhengig av hvilken nettbutikk som eventuelt måtte selge de :)

9294558[/snapback]

 

Well said - punktum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...