Gå til innhold

Mer innhold til Lord of the Rings Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var perfekt til å begynne med... så skal dem forandre hele driten og gjøre det enda mere likt WoW!! Satan. Det var en grunn til at jeg slutta med WoW, og det var det evige REP grind helvete! Så må man vel grinde REP for å få tak i best mulig utstyr også da sikkert...

Lenke til kommentar
Jeg synes det var perfekt til å begynne med... så skal dem forandre hele driten og gjøre det enda mere likt WoW!! Satan. Det var en grunn til at jeg slutta med WoW, og det var det evige REP grind helvete! Så må man vel grinde REP for å få tak i best mulig utstyr også da sikkert...

9276087[/snapback]

 

Deeds systemet er jo ikke akkurat fantastisk heller, 180 +320(360) mobsx7 for å få 150 mer morale ;)

 

Grinde for items virker langt mer reelt enn å grinde for litt bedre stats.

 

Enda mere likt WoW? Care to elaborate?

Lenke til kommentar

Ja, akkurat. LotRO er kos. Rep.-grind er no piss. Man blander ikke kos og piss imo. Men jeg får fortsette som før uansett, omdømmesystem eller ikke.

 

En annen ting. Må alle starte fra scratch med dette omdømmesystemet nå da? Det hadde jo vært litt kjipt om man må starte fra begynnelsen av stigen når man allerede har drept 100.000++ mobs og gjort et par hundre oppdrag ...

 

 

edit. Og, ja, jeg velger å ta alle sorger på forskudd! :(

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tragisk ja....og det har seg så at folk har fått minging på huet å nå.

 

Tømmer hele Misty Mountains for Ancient Iron ores fordi det har kommet noen "nye" oppskrifter på våpen etc.

 

så lvl 30 folk flyr rundt å stjeler ores foran de som faktisk trenger det til å bli master etc i prospecting.!!

 

HAT

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...