Gå til innhold

Amerikansk priskutt for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen må presisere at de nye prisene i NOK er de amerikanske prisene og at vi ikke kan forvente slike priser her "hjemme". Det å ta kursen og gange den ut til NOK gir ikke norsk pris :).

 

Selv om microsoft sin norske pris vs dollar er vesentlig mer hyggelig enn sony's pris vs dollar.

Lenke til kommentar
Jeg tror de satt ned prisen fra 400 dollar til 350 dollar på premium.

 

Anyways, bra at de setter ned prisen. Jeg som tenker på å kjøpe meg en 360 til høsten.

9225511[/snapback]

Jepp, sitter på gjerdet og skal ha en xbox selv. Skulle gjerne sett prisen på premium komme under 2500 i de billigste butikkene. Hvis Elite kommer ned mot drøye 3K så er det kanskje aktuellt og.

Lenke til kommentar

Det ryktes at prosessor og skjermkort nå blir produsert i en 65 nm-prosess (mot 90 nm før) og at dette snart vil dukke opp i nye konsoller på markedet. Dette vil føre til lavere strømforbruk, mindre varme, mindre støy og forhåpentligvis fikse hardware-problemene man har hatt med X360.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
HVem fant på "soner", og hvorfor?

9225905[/snapback]

 

De store selskapene fant det på for å tjene penger.

 

Noen som vet om Red Ring-problemet er fikset på xbox? Endel undersøkelser har jo tydet på en gruelig høy feilrate pga dette, nok til at det er stress.

 

Personlig ser jeg på det som den største fordelen med dette priskuttet at andre konsoller forhåpentligvis følger etter, spesielt wii er jo i mine øyne uforholdsmessig dyr kontra xbox nå.

 

AtW

Lenke til kommentar

Wii går ikke ned i pris med det første selv om jeg også personlig synes den er for dyr. Har vært enorm etterspørsel til nå (ca. 10 mill. solgte) og vil nok vokse fram mot jul. Nintendo har faktisk antydet at de faktisk satte prisen for lavt ettersom de sliter med å produsere nok konsoller. Blir nok ikke noe priskutt før tidligst våren/sommeren 2008.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...