Gå til innhold

OLED-tastatur forsinket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synest det er en forkastelig pris for et tastatur. Men det kunne vært litt moro å bytte ut Windows-logoen på tastene med Tux. :cool:

 

Men så er det så mye folk kaster bort penger på...

9218117[/snapback]

 

etter det jeg har skjønt kommer det kun drivere for windows, og det er litt falskt å kjøre med tux når du likevel kjører windows ;)

 

jeg ser på dette som en ypperlig måte å lære seg dvorak på, uten å fiendtliggjøre resten av familien som måtte ønske å bruke maskina :)

 

I tillegg til alle profesjonelle som bruker ett eller annet verktøy ofte hvor det ikke er selvforklarende plassering av alle shortcuts. For gamers så er det jo ikke noe poeng, alle husker hvor de har mappet rocket launcher eller fireball eller hva det er man måtte ønske å mappe :)

Lenke til kommentar

Kanskje denne fantastiske teknologien skulle vært overtatt av et annet folkeslag. Eks. Taiwan eller no sånt. Å lasse ut ti lapper for et russisk dataprodukt er nok å skyte seg selv i lommeboka.

 

Det beste med mus og tastatur er at du har råd å dra det i søppla når det er slitt ut.

 

Kommer dette tastaturet med reserve taster, eller må du sende det i retur til Sovjet når tastene blir slitt ut.

 

:tease:

Lenke til kommentar
Synd dette er et design tastatur, da vil nok prisen ikke falle. Får bare håpe et par china fabrikanter også hopper på ideen og lager noe som koster et par hundre dollar mindre ;)

9218467[/snapback]

 

Konseptet er nydelig.. Enig med noen av nissene ovenfor. Hvis samsung eller noen annen av de kjente Hw produsentene kan selge meg dette tastaturet for en høvding, da skal jeg trekke opp VISA kortet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde håp om at de ville åpne opp keyboadet for Open Source miljøet, slik at utviklingen kunne ta forskjellige retninger, men de virker å konsentrere seg mot Windows og Mac, og nærmest fnyse av Linux.

 

Which operating systems does Optimus support?

Optimus supports all operating systems, but we first develop software only for Windows and Mac.

 

Why isn’t there any Linux software?

Because first we want to let 95% of people to work with the keyboard.

95% av folk når de tar 800 bestillinger frem mot januar? Yeah right. Om de hadde åpnet det opp tror jeg nok det ville vært drivere for alle platformer etter noen dager. Men kanskje forståelig ettersom større selskaper som Logitech, MS og så videre sikkert sikler over teknologien.

Lenke til kommentar

Er det 2 år siden idéen ble lansert? Jeg ser ikke for meg at de klarer å overholde fristen sin. Jeg tipper at ikke bare kapital holder de tilbake men også problemer med å skalere opp produksjonen.

 

Jeg får bare håpe at noen etablerte tastaturprodusenter lar seg inspirere og kommer med luksus-tastaturer som er bygget på annen og lettere gjennomførbar måte. F.eks med en stor avlang skjerm i bunnen og gjennomsiktige taster. Jeg tror det kan bli mye enklere og billigere å produsere og få til å fungere sammen.

_________________

 

Selv om jeg synes det ser veldig flott ut så tror jeg ikke det tastaturet er noe for meg. Selv til en tiendel av prisen. Grunnen er at jeg likevel ikke ser på tastaturet når jeg skriver (med unntak av spesialtaster og tastekombinasjoner for å få frem dollartegn, hatt og sånt)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...