Gå til innhold

Test: Samsung U3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten som en tyggispakke

 

U3 er svært liten og lett spiller – den kan i lommen lett forveksles med en tyggispakke. <..>

I alt er designet lite revolusjonerende, men både praktisk og elegant.

 

+ Liten og lett

Hvordan er er ergonomien på denne? Jeg har inntrykk av at når spillerne blir så små så blir de mer knotete å håndtere med en hånd. Stemmer det?

Lenke til kommentar

Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra.

 

Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil.

 

Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre.

 

Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket.

 

Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende.

 

Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for.

 

Men ellers er spilleren supert :D

 

Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten.

Lenke til kommentar
Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra.

 

Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil.

 

Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre.

 

Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket.

 

Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende.

 

Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for.

 

Men ellers er spilleren supert :D

 

Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten.

9221462[/snapback]

 

 

Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne.

9221629[/snapback]

 

Kjøpte den i HongKong da jeg var der på ferie :)

 

Berøringsfølsomme taster?

Ville det ikke vært rimelig kjipt med taster som IKKE var berøringsfølsomme? :D

9222800[/snapback]

 

Det er forskjellig fra berøringsfølsomme og trykkfølelsomme.

Lenke til kommentar
Jeg har denne spilleren, og den fungerer ganske bra.

 

Det å håndtere den med en hånd er ikke alltid enkel. Kanskje jeg bruker den feil.

 

Jeg har den i min høyra hånd, og når jeg prøver å skru den på så er ikke tommelen der hvor "play/power" knappen er. Den er plassert litt for langt ned. A-B knappen og Play knappen er plassert rett siden av hverandre, litt avstand hadde vært bedre.

 

Trykkfølelsomheten er høy og det er veldig bra at de har en dedikert Hold-bryter som man alltid må ha på for å ikke trykke knappene uønsket.

 

Det kommer beep-lyd selv om hold knappen er på, noe som jeg syns er litt irriterende.

 

Også er ikke batterikapasiteten noe å rope hurra for.

 

Men ellers er spilleren supert :D

 

Bra lyd, ingen usb ledning, relativ rask, og ganske liten.

9221462[/snapback]

 

 

Hvor kjøpte du den? Finner ikke en eneste webshop som har den inne.

9221629[/snapback]

 

 

Er det denne http://www.pixmania.com/no/no/571767/art/s...html?srcid=1911 ? I så fall litt billigere enn anntatt

 

Edit: Er nok den ja, bestilte meg en nå. 1080 med frakt og sikkert en ubrukelig garantiforskikringssak.

Endret av cdguru
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...