Gå til innhold

Ny World of Warcraft-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Pakken introduserer også spillets første helteklasse, nemlig Death Knight. For å skape en slik figur må du først møte flere krav"

 

:dontgetit:

 

Hva slags krav kan det være snakk om?

 

:blink:

9202936[/snapback]

Endeløs grinding i form av lvling, rep og sikkert noe penger for å bli trent!

 

WoW har jeg fått nok av, (det vet xfire profilen min godt :p) i hvertfall nå når det blir northrend. Hadde de fokusert på dagens problemer med litt innovative løsninger og slikt hadde jeg kanskje komt tilbake.

Som noen over meg sa: outlands blir spøkelsesby, og alle de "pro" epixxene som er idag blir dårligere enn de nye grønne. (?) Hurra!

 

Forsooovet er det spennende å følge med på historien. Leser bøkene og alt, veldig godt komponert, men kunne ønske de hev på med noe WC4 der du kunne spille wows handling i mer rts / rpg (sp)

 

Nei... Tror blizzard trår litt feil jeg nå. Men for all del, jeg har tatt feil før.

 

Edit:

 

ser det for meg om 5 år:

Quest to level 140, gaining potent new abilities and talents along the way.

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Kreves Level 80 for å ta den questen...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
When players hit level 80, they'll be able to embark on a quest (similar in difficulty to the Warlock's epic mount quest, back before the level cap was raised to 70) that unlocks the ability to create a Death Knight character.
Lenke til kommentar
Kreves Level 80 for å ta den questen...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
When players hit level 80, they'll be able to embark on a quest (similar in difficulty to the Warlock's epic mount quest, back before the level cap was raised to 70) that unlocks the ability to create a Death Knight character.

9203021[/snapback]

 

 

Noe lignende epic klassene i city of heroes det da..

Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei hele wow greia nå. Det er jo helt sjukt så mye folk spiller det spillet. Vanligvis når det er et spill man kan engasjere seg så enormt i så har det en slutt, men dette tar ingen ende. F.eks ffx kunne jeg spille nesten ti timer om dagen, men det gikk ikke så mange ukene før jeg var ferdig med det. Påvirker jo resten av befolkningen også, gruer meg til å høre på all wow praten i gangene på skolen nå til høsten.

 

Meeeen on-topic: Det ser fint ut det her, masse fine detaljer og det ser magisk ut. Eneste problemet er jo at man må forvente endeløse grinde quests og masse tusling fram og tilbake, noe som jeg mener tar bort hele meninga med et spill. Det hele blir liksom bare en "jobb". Men for all del det ser fint ut og folk får kose seg med det, bare det ikke blir til at man ikke gjør annet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...