Gå til innhold

Avliv Hitler i nytt eventyrspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig litt "morbid" av meg, men synes et Hitler strategy spill hadde vært kult. Du må bygge konsentrasjonsleirer osv.....noe ala Evil Genius bare litt mer...vell "evil"....

 

Jeg trenger pysologisk hjelp tror jeg etter å lest over hva jeg skreiv...men men.... :D

 

Hadde vært litt kult.

 

"Hitler Tycoon"

Lenke til kommentar
Det spelet hadde blitt så saksøkt av "støtte" jødar at det er neppe ein god idé.

9205227[/snapback]

 

Nja, er det tilfelle så er jo det temmelig tåpelig. Hva med alle verdens krigs spill der me dreper tyskere hele veien?

 

Skal se saksøke over historiske hendelser? Det skjedde jo. Å ha et spill som tok for det "motsatte" side hadde vært interesant. :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig litt "morbid" av meg, men synes et Hitler strategy spill hadde vært kult. Du må bygge konsentrasjonsleirer osv.....noe ala Evil Genius bare litt mer...vell "evil"....

 

Jeg trenger pysologisk hjelp tror jeg etter å lest over hva jeg skreiv...men men....  :D

 

Hadde vært litt kult.

 

"Hitler Tycoon"

9203455[/snapback]

Holocaust Tycoon

Lenke til kommentar
Det spelet hadde blitt så saksøkt av "støtte" jødar at det er neppe ein god idé.

9205227[/snapback]

 

Nja, er det tilfelle så er jo det temmelig tåpelig. Hva med alle verdens krigs spill der me dreper tyskere hele veien?

 

Skal se saksøke over historiske hendelser? Det skjedde jo. Å ha et spill som tok for det "motsatte" side hadde vært interesant. :thumbup:

9205425[/snapback]

 

Prøv Hearts Of Iron 2: Doomsday, der er det noe for enhver :D .

 

Spillet høres fett nok ut, men de skulle vurdert å gi ut ett der hvor man kunne drepe Stalin også :thumbup: , begge fortjener jo samme behandling IMO ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...