Gå til innhold

Mer om Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Of course, you can't typically shoot through buildings, while if you think the enemy is on the other side of a stand of trees you can hose it down with a light machinegun to find out."

 

Den delen virker veldig bra, at du kan faktisk skyte ned trær osv. Spillet blir nok ekstremt fritt!

 

As an example, we're told how gazelles will trek to watering holes each morning, drinking water before heading out to eat and sleep in the plains in the afternoon. Enemy patrols, meanwhile, will converge upon their base-camps at night,

 

:dribble: Genialt vist du faktisk kan planlegge "angrepene" dine på denne måten!

Lenke til kommentar
Far Cry 2 skal lanseres til neste år, og utvikles av Ubisoft Montreal (ikke originalspillets skapere, CryTek, som for tiden er opptatt med Crysis).

Men dei står bak alle dei andre spela i serien, så dei har i alle fall god kjennskap til kva som fungerer og kva som ikkje fungerer.

 

Genialt vist du faktisk kan planlegge "angrepene" dine på denne måten!

9185776[/snapback]

Håper vi kan få så stor fridom. Det vil vere synd viss vi blir begrensa med tidsfrister og mykje scripting (td. at vi må angripe torsdags kveld i lag med ei anna gruppe).

Lenke til kommentar
Først og fremst snakkes det mer om miljøene, som vil gi oss en god blanding av åpne sletter og mer klaustrofobiske jungelområder.

 

Herlig, jeg elsker klaustrofobiske jungelområder. Det var det beste med Far Cry for min del, store områder som bare ventet på å bli utforsket.

 

Gaseller, for eksempel, vil søke mot vannhullene på morgenkvisten, før de stikker ut på slettene for å gresse og hvile på ettermiddagen.

 

Jeg er spent på hvilke andre dyr de inkluderer i spillet, og hvordan de vil fungere. Vil det være mulig å erte på seg en løveflokk, og lure dem med seg bort til fienden? Kan jeg få en elefantflokk til å rasere en fiendeleir ved å kaste ei lekemus midt i flokken? Må jeg være på vakt etter giftige slanger i trærne når jeg sniker meg gjennom jungelen? Kan jeg spionere på fienden i beste Ace Venturas 2-stil, med robot-nesehorn og imitasjon av diverse dyrearter, mens "Secret Agent Man" spilles på radioen? Oh, the possibilities!

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvilke andre dyr de inkluderer i spillet, og hvordan de vil fungere. Vil det være mulig å erte på seg en løveflokk, og lure dem med seg bort til fienden? Kan jeg få en elefantflokk til å rasere en fiendeleir ved å kaste ei lekemus midt i flokken? Må jeg være på vakt etter giftige slanger i trærne når jeg sniker meg gjennom jungelen? Kan jeg spionere på fienden i beste Ace Venturas 2-stil, med robot-nesehorn og imitasjon av diverse dyrearter, mens "Secret Agent Man" spilles på radioen? Oh, the possibilities!

9190934[/snapback]

 

Okey må si jeg lo færlt av det du sa der for jeg så akkurat på Aceventura 2 :thumbup: Trur bildene som blei vist på den linken er veldig lite og stole på. Husker da jeg så de første Far Cry bildene og Far Cry blei MYE finere en forventa :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...