Gå til innhold

Samarbeid for fire spelarar i Halo 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
meget bra :D  bare di bekrefter 4 player coop splitscreen på samme boxen og, så er alt konge :thumbup:

9183448[/snapback]

Sjekk Bungie.net, bare to per maskin.

 

Uansett, ekstremt god nyhet. Halo 3 kommer til å gjøre stort. :)

9183514[/snapback]

jaja.. meget bra allikavel. er fornøyd :)

Lenke til kommentar

Spillet kommer 26. september i Europa, ikke 24. som det ble skrevet i denne nyheten (kommer 25. i USA). Med mindre jeg har gått glipp av noe.

 

Da er visst Arbiter og de to nye Elitene med Master Chief på hvert eneste brett siden man spiller som alle fire om man spiller 4 stk. i Co-op. Jeg håper bare at online co-op ikke blir forhastet slik at vi unngår bugs med den delen.

 

Det finner vi ut neste måned =) Gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2.

 

 

Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2.

Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen.

 

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2.

 

Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2.

Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen.

9186700[/snapback]

 

Apropos sært ... det hadde vel ikke vært for sært å sette viktig plot info inn i en spoilertag neste gang? :mad:

Lenke til kommentar
Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2.

 

Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2.

Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen.

9186700[/snapback]

 

Apropos sært ... det hadde vel ikke vært for sært å sette viktig plot info inn i en spoilertag neste gang? :mad:

9192802[/snapback]

 

Nei, det hadde kanskje ikke det... :)

Lenke til kommentar

Litt synd at det begrenser seg til to spillere på en box, men om det fungerer med system-link vil dette være like greit.

 

Det å lese nyheter om Halo 3 tar virkelig pusten fra meg. Bare 52 dager igjen (om nedtelleren min er riktig). På tide å kjøpe Xbox snart tenker jeg. Tror jeg også går for Elite-versjonen.

 

Edti: Oi, ser det er en Halo-versjon av Xbox 360. Denne høres jo meget aktuell ut.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Jeg håper bare at online co-op ikke blir forhastet slik at vi unngår bugs med den delen.

De har jobbet med dette lenge så jeg tviler på at det vil skje ;)

9204392[/snapback]

 

Ja de har nok jobbet med dette hele veien, men for bare et par uker siden sa Bungie selv at de ikke var sikre på om de skulle få til online Co-op eller ikke. Så kommer de nå og sier "vi fiksa biffen", så håper jeg bare at biffen er skikkelig mør og god.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...