Gå til innhold

Skal Dell lage mobiltelefoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dell har tidligere solgt PDAer med Windows Mobile. Det har vært lenge rykter om de skulle virkelig legge inn årene i dette markedet - eller satse videre..dere burde kanskje ha hatt med informasjon om dette i artikkelen ?? :)

9171477[/snapback]

 

Du har rett i at det er naturlig. Har lagt til et kjapt avsnitt nå. :)

Lenke til kommentar
Dell har tidligere solgt PDAer med Windows Mobile. Det har vært lenge rykter om de skulle virkelig legge inn årene i dette markedet - eller satse videre..dere burde kanskje ha hatt med informasjon om dette i artikkelen ?? :)

9171477[/snapback]

 

Du har rett i at det er naturlig. Har lagt til et kjapt avsnitt nå. :)

9171610[/snapback]

 

Da er jeg fornøyd vettu! ;)

Lenke til kommentar
Ja dette kan jo gå to veier. Enten så lanserer de kjempegode designprodukter som tar markedet med storm. Eller så flopper de totalt.

 

Jeg har mest trua på det siste

9173647[/snapback]

 

Jeg er ikke så sikker på hva som vil skje dersom de kommer med nye PDA/Smartphone produkter. Hvis vi ser på markedet i dag så er det nok av "svada" produkter. Selvsagt er det forskjellige målgrupper og behov hos kundene, men mange telefoner som lanseres med brask og bram har lite nytt å tilby. Det går dessverre tregt med kreativitet og nyvinning på PDA/Smartphone fronten :| Så å si at en PDA/Smartphone er en flopp eller en vinner i dagens marked - vel, de fleste vil skli inn blandt de andre standard produktene..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...