Gå til innhold

Test: Amobil griller kundeservice: Del 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jævla sleipe telenor :p

hehe...

 

onecall svarer aldri, det er fastsatt 18min før du bli kasta ut av telefonen. Det har jeg erfaring med selv...

9161967[/snapback]

 

Og i helgene svarer de ikke. Da er det fri.

 

Men de er billige å ringe med. Man får det man betaler for. Men kundeservice har de fleste ikke så ofte bruk for.

Lenke til kommentar
jævla sleipe telenor :p

hehe...

 

onecall svarer aldri, det er fastsatt 18min før du bli kasta ut av telefonen. Det har jeg erfaring med selv...

9161967[/snapback]

Om det stemmer ville jeg tatt kontakt med amobil- dette er de sikkert interessert i å lage sak på :).

9162178[/snapback]

jeg har vertfall gid opp å prøve å ringe de. Det å ringe rundt 15min også få besjed om at du ikke får snakke med noen... d er uhørt! Det er bedre og få den besjeden med en gang istede.

Minner meg litt om lånekassen. Da jeg ringte dit i fjord sommer, fikk jeg denne besjed: Vi beklager stor pågang på telefonen, venligst ring igjen senere... ok.. greit nok.. men fikk den besjeden tja... vær eneste gang :p

Lenke til kommentar
Hvorfor har dere delt ut to sure fjes, og ingen smilefjes?

9163087[/snapback]

 

Heisann! Dette er fordi alle svarene var så like at ingen egentlig skilte seg ut. Ser at dette kan tolkes litt feil, så har nå lagt inn smilefjes til alle som svarte riktig.

Lenke til kommentar

Hvor og hvordan ble dere avslørt? Kan ikke forstå det ut fra det dere skriver..

 

Ellers så digger jeg denne testen deres, fortsett sånn! Med en gang jeg så overskrifta med Japan-turen, ble jeg ihvertfall interessert. Lurte veldig på hvor mange som skulle ta den, hehe.

Lenke til kommentar
Hvor og hvordan ble dere avslørt? Kan ikke forstå det ut fra det dere skriver..

 

Ellers så digger jeg denne testen deres, fortsett sånn! Med en gang jeg så overskrifta med Japan-turen, ble jeg ihvertfall interessert. Lurte veldig på hvor mange som skulle ta den, hehe.

9179096[/snapback]

 

 

Det står jo under Amobils kommentar:

;)

 

Én time etter vi fikk dette korrekte svaret ble vi oppringt av kundebehandleren, som helt plutselig kom på at han hadde glemt å si at videotelefoni vil fungere enkelte steder i Kautokeino og Karasjok.

 

Jada, vi skjønner at vi er avslørt. Hemmelig nummer er på vei.

Lenke til kommentar
Hvor og hvordan ble dere avslørt? Kan ikke forstå det ut fra det dere skriver..

 

Ellers så digger jeg denne testen deres, fortsett sånn! Med en gang jeg så overskrifta med Japan-turen, ble jeg ihvertfall interessert. Lurte veldig på hvor mange som skulle ta den, hehe.

9179096[/snapback]

 

 

Det står jo under Amobils kommentar:

;)

 

Én time etter vi fikk dette korrekte svaret ble vi oppringt av kundebehandleren, som helt plutselig kom på at han hadde glemt å si at videotelefoni vil fungere enkelte steder i Kautokeino og Karasjok.

 

Jada, vi skjønner at vi er avslørt. Hemmelig nummer er på vei.

9179165[/snapback]

Det er det jeg sier, jeg forstår ikke hvordan det der var å bli avslørt.. Som tidligere nevnt, hender det at kundeservice-folkene ringer deg opp igjen om de har litt mer informasjon eller lignende.. Så det jeg ser, er at Telenor ga ekstra god kundeservice.. Ikke at de ble avslørt. Med mindre det var akkurat det som skjedde da, de ble avslørt, og Telenor ville ha stjerne i boka og ga enda bedre svar.

 

Dog, jeg har blitt oppringt på en slik måte noen ganger før, og jeg har vært seriøs ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...