Gå til innhold

Omtale av Resident Evil 4: Wii Edition (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så unektelig pent ut, og livaktig på en måte. Samt mange spennende bevegelser.

Blir det en wii på meg og tro?

 

Off topic, hvor mange resedent evil kom ut på ps2? Jeg hadde et av dem(eventuelt det første som kom), men gikk meg så grundig fast at jeg la det fra meg. Desverre har min ps2 avgått med døden, slik at det blir ikke noen mulighet til å ta det frem igjenn med det første.

Lenke til kommentar

Dette var en kjempegod omtale. Den setter virkelig fingeren på hva som gjør RE4 fantastisk. Jeg har selv spilt gjennom det på PS2, og fryder meg nå med wiimote-kontrollene i denne nye versjonen.

 

Eneste skår i gleden (og noe man evt kunne nevnt i omtalen) er at spillet selges til tilnærmet fullpris her i Norge. Dette virker noe drøyt for et spill som faktisk er en port av et flere år gammelt produkt som allerede er ute på tre andre platformer. Men men. Hvis man ikke har stiftet bekjentskap med RE4 før så er det bare å løpe til butikken. :)

 

Forøvrig: kanskje et lite tankekors for Wii-konsollen at det eneste (?) virkelig vellykkede FPS-spillet (TPS? Er vel egentlig ikke fps perspektiv) på platformen er en port av et gammelt spill? Får håpe Metroid bøter på det...

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jeg får mer og mer lyst på en Wii! Dog tror jeg faktisk at jeg skal vente til Mario Galaxy kommer ut, da den forhåpentligvis har gått ned i pris til den gang.

9145548[/snapback]

 

Offtopic: Det spørs vel om Wii går ned i pris med det første. Den selger jo som smør, hvor skal de justere prisen i år når etterspørselen fremdeles er høy?

Lenke til kommentar

Hehe, nei du sier noe. Men jeg regner med at de setter ned den allerede lave prisen noe til slutt uansett. Men man får vente å se. Resident 4 Wii edition ser og høres hvertfall artig ut. Selv om jeg er pysete, redd for monstre osv. Skrekkfilmer er ikke akkuart min greie. Men zombier skal jeg nok takle.

Lenke til kommentar
Hehe, nei du sier noe. Men jeg regner med at de setter ned den allerede lave prisen noe til slutt uansett. Men man får vente å se. Resident 4 Wii edition ser og høres hvertfall artig ut. Selv om jeg er pysete, redd for monstre osv. Skrekkfilmer er ikke akkuart min greie. Men zombier skal jeg nok takle.

9145606[/snapback]

 

Det er ikke skummelt i klasse med Condemned osv. Mer på linje med en gammel B-zombiefilm. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Jeg er nå i min 14 time med spillet, og har oppgradert en av pistolene mine til max, problemet er at jeg har bare noen få skudd igjen til den, så jeg vil ikke bruke dem før jeg har mer ammo.

 

og spillet er vel ikke dirkete skummlet(med noen unntak), men er nervepridende når du har 30 zombies kommet mot deg og du skyter og skyter, og de bare forsetter å komme, du går tom for ammo til et våpen og drar frem et annnet, men så går du tom for ammo i den også, så du drar frem enda et våpen osv.

eller når man møtter en boss som er 4 etasjer høy

Lenke til kommentar
Det så unektelig pent ut, og livaktig på en måte. Samt mange spennende bevegelser.

Blir det en wii på meg og tro?

 

Off topic, hvor mange resedent evil kom ut på ps2? Jeg hadde et av dem(eventuelt det første som kom), men gikk meg så grundig fast at jeg la det fra meg. Desverre har min ps2 avgått med døden, slik at det blir ikke noen mulighet til å ta det frem igjenn med det første.

9145000[/snapback]

Til ps2 kom det ut 2 REspill,Code Veronica og RE4.Jeg synes begge er bra,men RE4 var best.Tror det kom ut et par til,men disse var ikke i selve RE regien/storyen.

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. uansett ,jeg tror ikke at hverken Wii maskinen eller noen som helst spill kommer til å synke i pris i den nærmeste fremtid. Det er jo tross alt fortsatt mangel på Wii maskiner. litt synd egentlig... Men det som gjør at spillet ikke er så veldig skummelt (bortsett fra i førsten), er vel at du som oftest får musikk når fiender er nære, eller du hører skritt. Som sagt i anmeldelsen får du slappe av mellom den tiden.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...