Gå til innhold

Test: Creative Zen Stone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... men fortsatt til samme pris som en Shuffle med tilsvarende minnemengde uten skjerm :)

9140201[/snapback]

Hvada samme pris? 259kr for 1gb stone og 585 for ipod shuffle 1gb.

 

Shuffle finnes vel ikke med to gb, men blir erstsattet av nano, og nano 2gb koster 1075, men creative stone plus koster 485kr. Kanske sjekke opp utsagnene sine en gang i blandt.

 

Jeg syns det er så teit at Creative hermer så sinnsykt etter Apple, alt apple gjør, lager Creative nermest helt likt. teite Creative.

9143878[/snapback]

Og Apple i sin tur hermer etter mange andre. Apple var en av de siste som fikk en spiller uten skjerm, creative har hatt titalls modeller uten skjerm. Men nå har de kommet i ny og større men billigere innpakning.

Lenke til kommentar

Ja, men så var det vel Apple som fant på "genistreken" så spillere uten skjerm fikk en renesanse. Og nei, den har ikke blitt stor bare fordi det er et eple på baksiden. Det er Apples måte å selge på som gjör at den selger bedre en noen annen spiller uten skjerm.

 

Life is random!

Endret av Thoma_S
Lenke til kommentar

Er det ikke litt rart at en spiller som faktisk har funskjonalitet for å navigere mellom mapper bare får et lite trekk for manglende skjerm, mens en spiller som er laget for å slippe å navigere får stort trekk?

 

Nå skal det vel nevnes at jeg liker shuffelen min veldig godt, fin treningskompis. Er kanskje ikke helt objektiv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...