Gå til innhold

To rekorder på samme dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel kanskje akkurat mangelen på nevnte sommersol i de mest befolkede delene av landet som hjelper på litt :p Uansett, gratulerer! Begynner å bli noen år siden jeg begynte å kikke rundt her nå....

9088732[/snapback]

I går kveld var det surt vær i Nord-Norges hovedstad, Tromsø også. Tåke og yr. Det var vel dråpen som skulle til for å sette en ny rekord :) Det var en gledelig nyhet å få i går kveld. Det ga meg en grunn til en aldri så liten feiring her i huset med Jordbærene jeg hadde kjøpt. Jordbær, fløte og sukker. Namnam.

Lenke til kommentar
Ja, hvordan er det man regner ut at VG-forumet et større, egentlig?

9089053[/snapback]

flere brukere+flere innlegg tenker jeg. ;)

men er enig med Wubbable i at diskusjon.no er et mye mer seriøst og ikke minst bedre moderert forum!

har vært inne på vg sitt noen ganger, men trekker meg raskt tilbake hit.

 

hva blir forresten premien for innlegg nr 10 millioner :p , og teller innleggene i OT delen av forumet? :hmm:

Lenke til kommentar
Hahhaa, lurer på hva oddsn blir for innlegg nr 10.000.000?

Hører jeg veddemål...P

9089342[/snapback]

Lurer på om noen online basserte bookingtjenester er villig til å la deg satse penger på dette. :hmm:

Må jo bli en enorm utbetaling siden oddsen for å få dette for en enkeltbruker er relativt lav

Lenke til kommentar
Litt merkelig at en sånn rekord blir satt midt i fellesferien. Skulle da tro mange var bortreist...  :hmm:

9089387[/snapback]

Internett ? WWW og alt det derre.

En kan jo logge seg på fra månen ^^

eller fra dass på danskebåten via wap\3g osv

Endret av regga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...