Gå til innhold

Test: Windows Live Messenger for Series 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt dette programmet siden Amobil først skrev om det og det har erstattet IM+ for min del. Jeg liker hvordan man får opp synlig påminnelse av at noen har skrevet til deg uansett hvor jeg er i programvaren på telefonen og den tette integrasjonen. Anbefales! :thumbup:

Endret av escobar
Lenke til kommentar

"PS: Telefonene Nokia E90 og E61i, og sikkert også andre, har litt annerledes funksjonalitet i dette programmet. Du kan for eksempel se samtalen samtidig som du skriver, og du kan se bilder av dem du snakker med. Funksjonaliteten er altså litt større på enkelte telefoner."

 

Dette gjelder også N95 og E65, begge nylig testet.

Den beste MSn klienten jeg har sett, oversiktlig og ryddig.

Selv om den er noe forenklet i forhold til WM6, er den alikevel langt mer oversiktlig, og behagelig å bruke.

 

Nå gjenstår det bare å sjekke hvor mye datatrafikk den generer ved å snakke med messenger serveren, utenfor samtalene.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvilken mobil Amobil har testet med, for jeg installerte dette programmet umiddelbart når jeg så det, og alt som blir nevnt som negativt i artikkelen fungerer fint hos meg. Alle samtaler kommer som faner, man skriver rett i samtalevinduet, ikke noe popup, smilies er støttet, og man kan velge status før man logger inn.

 

Jeg har bare en Nokia N80 som er over ett år gammel, alle S60 V3 burde i alle fall ha samme funksjonalitet...

Lenke til kommentar

RE "..men i Windows Mobile 6 er dette løst på en enda bedre måte. Her får du alt sortert i forskjellige faner (eller tabs på engelsk), slik at du får en enda bedre oversikt..".

 

Man kan få de sortert i tabs her og, du må bare velge å ikke vise kontakterna i grupper uten isteden som liste online vs offline (og offline gruppen kan man som sagt velge å skjule). Gjelder i vart fall på N95.

 

Som tidigare nemnt kan det og vara på sin plass å påpeka att oppsettet/layout kan vare noe forskjellig avhengig av brukt telefon.

Lenke til kommentar
I går ble det kjent at en uoffisiell versjon av Microsofts egen Windows Live Messenger har lekket ut på internett til glede for alle de som eier en mobil med grensesnittet Series 60.
Det blei kjent for nesten to veker sidan, og ein eldre versjon har vore ute mykje lenger enn det. Bra at dykk tar det opp her og testar det, men blir litt feil å sei at det blei kjent i går... Endret av Innos
Lenke til kommentar

Denne messenger'n er genial på mobilen.

Liker at den integrerer hotmail i meldings boksen.

Programmet er kjappere enn tidligere Java baserte utgaver (som telenor bruker), kan sende og modta lydmeldinger, smilefjes, modta nudge (telefonen vibrere) etc. msn nettverket var nede, så fikk ikke sjekket om man kunne sende og modta bilder, etc.

Lenke til kommentar
Ok.. Nå har jeg installert programmet. Men det er ett lite problem.. Jeg har en Nokia E61, og jeg kan ikke se hele skjermen... Noen som har dette problemet eller?

9075288[/snapback]

 

Tar å svarer på min egen post.. Jeg fant ut av sakene selv.. Det gikk fint når jeg kom meg inn på selveste "greiene"...

 

Må nå si at dette er noe av det beste jeg har vært borti når det kommer til IM til mobiler ;) Og jeg fant ut at dette programmet passer perfect for my E61 with widescreen :cool:

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hvilken mobil Amobil har testet med, for jeg installerte dette programmet umiddelbart når jeg så det, og alt som blir nevnt som negativt i artikkelen fungerer fint hos meg. Alle samtaler kommer som faner, man skriver rett i samtalevinduet, ikke noe popup, smilies er støttet, og man kan velge status før man logger inn.

 

Jeg har bare en Nokia N80 som er over ett år gammel, alle S60 V3 burde i alle fall ha samme funksjonalitet...

9073299[/snapback]

 

På E60 blir også oppsettet sånn. Mye bedre grensesnitt enn det som beskrives i artikkelen, og på bildene.

 

Er sikkert på grunn av høyere oppløsning, da disse har 352x416, mens de fleste andre telefoner nå til dags har 240x320.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...