Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke noe priskutt sier du herr skribent, hva med denne lille utregningen

 

I dag:

 

PS3  5999,-

2 spill a kr 598 = 1196,-

En stk kontroll ekstra 595,-

 

I bundelen:

 

Alt 5999,- og det vil relialiten si ett priskutt på nesten 1700 kr

9064653[/snapback]

 

Det er fremdeles ikke noe priskutt på konsollen, for du er jo nødt til å kjøpe bundelen for at regnestykket ditt skal gå opp.

Lenke til kommentar
for min del synes jeg at ps3 er altfor billig slik at altfor mange  her i norge har råd til den, da blir den altfor lite eksklusiv :)

9064794[/snapback]

 

Ja, det var jo logisk. Ønsker du deg virkelig en konsoll hvor utviklerene ikke legger så mye ressurser i spillene som de har mulighet til?

 

Jo flere som har en konsoll og bruker den aktivt, desto mer attraktivt er det jo for utviklerene å utvikle spill til den.

Lenke til kommentar
For å rette meg opp litt selv, er ikke noe direkte priskutt på maskinen, men kan vel kanskje si att etter 13 juli og til 1 august får mere for penga en det man får pr i dag.

9064925[/snapback]

Det gjør man jo, men det forutsetter også at man er interessert i de to spillene. Selv hadde jeg neppe betalt for noen av dem, ergo føler jeg heller at Sony tvinger meg til å betale for noe jeg ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Én ting er sikkert for min del. De første spillene jeg skal kjøpe til min PS3 som kommer rett over helga, blir IKKE Motorstorm eller Resistance: Fall of Man.

 

Hadde planlagt å kjøpe sistnevnte, men jeg føler meg 110% sikker på at jeg får kjøpt disse for en veldig, veldig billig penge om ikke så alt for lenge pga. at det blir overflod av disse spillene på markedet om ikke lenge.

 

edit: Det var ikke mer enn 15-20 spill å velge imellom, så jeg endte opp med Resistance: Fall of Man for 499,- :blush:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Igjen, vær så snill og steng en av de to trådene som handler om akkurat samme emnet, nå har vi en veldig todelt diskusjon her, og det er litt kjedelig å måtte forholde seg til to tråder om samme emnet.

 

--

 

Har sendt noen e-poster til div leverandører og nettbutikker - flesteparten var faktisk ikke klar over priskuttet, og samtlige (4 av 6 jeg har snakket med) skulle sjekke med leverandør, forhåpentligvis betyr dette at vi blir å se nye priser i løpet av dagen.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Igjen, vær så snill og steng en av de to trådene som handler om akkurat samme emnet, nå har vi en veldig todelt diskusjon her, og det er litt kjedelig å måtte forholde seg til to tråder om samme emnet.

 

--

 

Har sendt noen e-poster til div leverandører og nettbutikker - flesteparten var faktisk ikke klar over priskuttet, og samtlige (4 av 6 jeg har snakket med) skulle sjekke med leverandør, forhåpentligvis betyr dette at vi blir å se nye priser i løpet av dagen.

9065288[/snapback]

Hvem har du snakket med?

 

Coop ops visste ingenting.

 

Jeg snakket med PS3-ansvarlig i Nordisk Film, og han kunne fortelle at elkjøp og komplett kom til å være først ute.

Lenke til kommentar

Tar opp temaet fra den andre tråden...

 

Nettopp kommet hjem og gjort i stand spill rommet med en PS3 bundle, de hadde ikke fått inn selve bundelen men fikk kjøpe det samme for samme pris: Plukket også opp en HDMI kabel og fikk en Blueray film på kjøpet, valgte Bond selv om jeg har sett det før, så kanskje noe av dere ser meg senere i kveld. harhar.gif

 

Whackedorange: Hvor kjøpte du og hva betalte du?

Lenke til kommentar

Kjøpte netopp min hos EB games, de hadde hørt om den pakka men hadde ikke fått den men fikk ett knall tilbud allikevel. Samme opplegget og en BR film også kjøpte jeg en HDMI kabel så gleder meg litt til i kveld.

 

Hadde egentlig tenkt til å vente til senere men har småsiklet en lang stund nå også tok lysten overhånd, hehe

Lenke til kommentar
Tar opp temaet fra den andre tråden...

 

Nettopp kommet hjem og gjort i stand spill rommet med en PS3 bundle, de hadde ikke fått inn selve bundelen men fikk kjøpe det samme for samme pris: Plukket også opp en HDMI kabel og fikk en Blueray film på kjøpet, valgte Bond selv om jeg har sett det før, så kanskje noe av dere ser meg senere i kveld. harhar.gif

 

Whackedorange: Hvor kjøpte du og hva betalte du?

9065423[/snapback]

 

 

Kjøpte hos EB games og betalte 5999,- for pakka og 298,- for HDMI kabelen

Lenke til kommentar
Kjøpte netopp min hos EB games, de hadde hørt om den pakka men hadde ikke fått den men fikk ett knall tilbud allikevel. Samme opplegget og en BR film også kjøpte jeg en HDMI kabel så gleder meg litt til i kveld.

 

Hadde egentlig tenkt til å vente til senere men har småsiklet en lang stund nå også tok lysten overhånd, hehe

9065424[/snapback]

Fint om folk opplyser om flere butikker som gjør dette, siden EB games ikke holder til i Bergen.

 

Tror dere at det er mulig å overtale noen butikker, ved å ta seg en telefon? Feks Coop ops.

Lenke til kommentar

En liten oppklaring her (jeg har også prøvd å klargjøre bedre i artikkelen): Dette er ikke en pakke som kun blir solgt mellom 13. juli og 1. august. Men lanseringen finner sted på ulikt tidspunkt i ulike land. De første europeiske landene får den 13. juli (i dag), og hele Europa skal ha fått den innen 1. august.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...