Gå til innhold

Få gratis MSN til Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer meget bra på min Nokia E65, har lisens på IM+ og dette er nå avinstallert og erstattet med denne utgaven. Bruker ikke Hotmail-konto så epostsynkronisering fungerer ikke, uten at det er et problem siden det ikke kommer noe epost til msn-adressen min (videresendes til hovedkontoen).

Lenke til kommentar

Jeg synes denne var utrolig treg. Den bruker evigheter på å liste opp alle kontaktene og sortere de riktig i online/offline. Jeg testet i tillegg på raskt wlan.

 

Er vant til mye bedre hastigheter med f. eks. agile messenger, turbomsn, mig33. dette var for dårlig.

 

(Har N95)

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig positivt overraska over denne, liker spesielt at den ligner veldig på den orginale klienten, du kan endre nick, personlig melding og bilde og se de andres personlige bilder...

 

I tillegg kan man jo også sende filer og bilder som på vanlig messenger...

 

Integrasjonen i telefonen er også veldig fint med ikon når du har fått "meldinger" og sånt!

 

Jeg vil heller ikke si meg enig i spartacuz som sier at den er treg, jeg synes faktisk den er ganske rask!

Endret av 2b@d
Lenke til kommentar

Genialt!

 

Denne var jo kjempe bra :) Sinnsykt mye raskere enn denne java baserte klienten som f.eks Telenor har fått laget til en håndfull modeller :)

 

Redigert: Ser noen klager på "hastigheten" for å få opp kontakter. Kan se ut som første gang en logger etter installasjon så bruker den litt ekstra tid på å "synkronisere" kontaktene. Men nå etter en har logget på første gangen går ihvertfall alt lynkjapt her :)

 

mvh

 

Torbjørn :)

Endret av docbilbo
Lenke til kommentar
Hmm.. funker ikke her.. Får ikke lagt inn min epost adresse.. Veit ikke hvor jeg skal gjøre det =/ noen som kan hjelpe?

9080779[/snapback]

 

Du må trykke "logg inn" først, så kommer feltene der du skal skrive e-post add. og passord ;)

9080946[/snapback]

hehe.. fant det ut igår, utrolig flaut at jeg ikke prøvde det med en gang.. Sjekket alle mulige ting på telefonen min, men for gud skyld ikke trykk på logg inn :p

Lenke til kommentar

programmet funker fint på min N80 .. men d mangler lyd... på innstillinger står lyd aktivert... har reinstallert programmet og starta telefonen på nytt... men fremdeles like lydløst.. ubrukelig program hvis lyden itj funke.. noen som vet hva som kan være galt... hjelp.. :hmm:

 

Problemet løst :thumbup:

Endret av mia35
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...