Gå til innhold

Info om F.E.A.R.-etterfølger fra Monolith (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg kommer nok til å spille begge versjonene, men jeg ser mest fram til Monolith sin verjson da det er de som laget det første spillet. Og det er den verjsonen jeg tror kommer til å være mest populær.

Lenke til kommentar

Dette har jeg ventet på! Syns det er bra at de velger å ignorere Extraction Point, siden den ødela en del av historien for min del.

 

 

Monolith burde heller ha laget noe nytt etter min mening.

9059393[/snapback]

 

Da syns jeg heller Vivendi burde gått for nye nytt. Det er tross alt Monolith som utviklet orginalen.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Monolith rett på FEAR navnet lenger? :0

Det er (uheldigvis?) vanlig at utgivere får alle slike rettigheter som en del av utgivelseskontrakten med utvikler. Unntakene er hvis spillet evt. er ferdigutviklet når kontraktene signeres eller utvikles uten økonomisk hjelp fra utgiver.

Lenke til kommentar

Bet ikke Vivendi seg ut med Valve og i sin tid? Må jo være noe riv ruskende galt med den utgiveren siden de klarer å bite seg ut med utviklerne sine.

 

Jeg ser mer frem til Monolith sin oppfølger med annet navn enn Vivendis som har påklistra FEAR på coveret. Navnet alene gjør det ikke til en verdig oppfølger av originalen, det er innholdet som definerer det.

Lenke til kommentar
det blir mliksom litt dumt, for du vet ikke hvordan historie du skal tru på siden det kommer to versioner :ermm:

9076428[/snapback]

 

Vivendi skal vel bare utgi et spill hvor du får se historien fra orginalen fra andres perspektiv. Når det gjelder Extraction Point så er det vel bare å drite i den, siden det er Monolith som utviklet orginalen, og de ser ut til å ignorere utvidelsen.

Lenke til kommentar
Bet ikke Vivendi seg ut med Valve og i sin tid? Må jo være noe riv ruskende galt med den utgiveren siden de klarer å bite seg ut med utviklerne sine.

 

Jeg ser mer frem til Monolith sin oppfølger med annet navn enn Vivendis som har påklistra FEAR på coveret. Navnet alene gjør det ikke til en verdig oppfølger av originalen, det er innholdet som definerer det.

9076590[/snapback]

 

Jo, de la seg ut med Valve, men det var pga Steam. De var redde for å miste en stor del av kundemassen sin til digital nedlasting (Vivendi hadde distribusjonsrettighetene i butikkene) og mente at Valve brøt avtalen ved å tilby HL2 over nett. De kom siden til enighet. Jeg tipper det var mye pga Valves bunnsolide økonomi. De trenger bare en distributør og ikke økonomisk støtte.

 

Jeg vet ikke om det er slik med Monolith, men jeg tror ikke de har penger nok på bok til å være selvhjulpne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...