Gå til innhold

Betatester for Symantec?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer i alle fall til å benytte meg av dette "tilbudet" for å teste. Jeg har ikke merket noen dårligere ytelse på maskinen med Norton 2007 kontra avast4 installert i alle fall.

 

Sitter på jobb nå, men er det sånn at det bare er å registrere seg og laste ned med en gang, eller er det slik at man må vente til produktet blir lansert for betatesting?

 

Synes nemlig jeg så en "Download Now"-knapp.

Lenke til kommentar
ohhh.. tregere maskin, helt gratis.

9034947[/snapback]

 

Kan du verifisere at maskinen din blir tregere?

 

Laster forøvrig ned System Works for Vista BETA. Mon tro hvordan det fungerer i lag med Kaspersky.

9034960[/snapback]

Med mindre de har gjort noen banebrytende endringer de siste par ukene, så.

 

Jeg bruker ikke MS på hovedmaskinen min og jeg orker ikke å teste det på nytt på laptoppen der det spiste (i mine øyne) for mye ram (dette er vel ca 3 uker siden), noe som gjorde at andre programmer brukte lengre tid på å åpne seg. Ergo tregere. Men, klart, hadde jeg hatt 2gig med ram og dualcore på laptoppen også. Så hadde jeg sikkert ikke merket så mye til at systemet ble tregere.

Lenke til kommentar
Har hatt min dose av problemer med å fjerne disse produktene på eldre generasjoner, så beta-testing av dem ville jeg utelukkende gjort kun på wmvare eller virtual server.

9035566[/snapback]

ghost hadde godt da =)

Det programmet er vell det eneste som fungerer :p

9042113[/snapback]

 

 

Eg kan ikke bli mer enige norton antivirus å alt det som følge med der e det værste og mest plagsomme virus programmet som eksisterer på denne planeten.

 

bare vent til dere "tilhengere" faktiskt får noen trojaner eller noe sånt så vil dere forstå hva vi mener. programmer bare sier til deg at du har fått det men fjerne det neeeeeee.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...