Gå til innhold

MINITEST: Nikon Coolpix S500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært borte en lang stund, men her finner jeg deg i en ny rolle. Gratulerer, k-ryeng. Det er fullt fortjent at du havner i teamet til akam, for du har mange ganger bevist at du har kunnskapene til en slik jobb.

Er dette din første artikkel, eller har du hatt noen tidligere?

Lenke til kommentar
Det er den andre. Den fyrste artikkelen han var den om at Akam no lanserer minitestar. Liste finn du i forfattarprofilen: http://www.akam.no/forfatter/7280

9022836[/snapback]

Fikk med meg den, ja, siden den ble publisert samtidig.

Dette er altså k-ryengs første to artikler, som ble publisert i går.

Uansett er det kjekt at en av våre egne stiger i gradene, og nå blir lønnet for sin innsiktsfulle synsing :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå har jeg vært borte en lang stund, men her finner jeg deg i en ny rolle. Gratulerer, k-ryeng. Det er fullt fortjent at du havner i teamet til akam, for du har mange ganger bevist at du har kunnskapene til en slik jobb.

Er dette din første artikkel, eller har du hatt noen tidligere?

Takker for det... Håper at det blir flere som kan utføre slike minitester på sikt, for først da kommer de virkelig til sin rett. Tanken er først og fremst å fremdrive testbilder og noen synsinger underveis...

 

Som Torbjørn T. påpekte er det min andre artikkel, hvis man kan kalle lanseringsnotisen en artikkel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...