Gå til innhold

Fujitsu Siemens utvider utvalget


Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig - er det mulig å lage en så kjip PC designmessig? Den ser ut som en typisk 90-talls-laptop.

 

Hvorfor kan ikke de store aktørene bare ta litt lærdom av Apple's suksess gjennom alle tider. Lag en PC med godt design!

 

Helt frem til for et par år siden har alt jeg ønsket meg vært en PC som var like pen som Apple's maskiner, men som kjører Windows. Grunnen til at jeg har villet ha windows er enkelt å greit at det alltid var flere spill og programmer til windows, men nå får man jo windows på mac - så hvorfor kjøpe denne kjedelige boksen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Dette ligner noe vannvittig på HP! En kollega av meg har en eldre HP som ser nesten identisk ut...

9016057[/snapback]

Ikke greier de å lage et fiffig design selv. De kopierer andres modeller. Modeller som er stygge allerede.

Lenke til kommentar
:hmm::hmm: vet ikke om jeg er helt enig med hva som blir skrevet her.... har solgt FSC i bedriftsmarkedet 4 år nå og er veldig fornøyd med hva jeg selger... lite feil, greie priser og lite feil, lite feil, lite feil. Har selv en snart 4 år gammel Lifebook som jeg ikke klarer å ødelegge. Kost/nytte-faktoren er helt fin. Synes det er det som teller.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...