Gå til innhold

Verdens enkleste mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte jo være norsk ja... Godt gjort og få så dårlig batterilevetid med en så ribbet telefon.

9007853[/snapback]

ehm, hæ?

 

Derfor har svenske Doro laget en liten telefon som du kun kan bruke til det aller viktigste, nemlig å ringe.

9007989[/snapback]

 

phax siterer første utgave av artikkelen, hvor jeg hadde skrevet feil. Doro er svensk :)

Endret av Crocie
Lenke til kommentar

På en side ville det vært enklere med enkel skjerm, fordi ellers kan man jo ikke se om man har slått feil (Ja, jeg pleier stadig å få telefoner fra gamle folk som trenger medesiner og slikt.)

Men hvordan får man til å skrive 10 når det ikke er noen 0? Eller kanskje en av knappene kan brukes til 0, selv om jeg tror det ikke er så sansynlig.

Men sånn ellers tror jeg den lan være en grei telefon.

En ting til: Den bør ha et kraftig batteri, i tilfelle den ikke blir ladet på en stund, noe som den desverre ikke hadde. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Det er sikkert slikt at de knappene er programmbare slik at hvis man trykker på f.eks 1 ringer den nødnummer, 2 far, 3 mor.. osv..

Slik at det blir enklest mulig å bruke for folk som er utviklingshemmet eller vert innblandet i tragisk ulykke..

Og for å hindre dem i å ringe betalings-tjenester.

 

Bare min teori.

Lenke til kommentar
Det er sikkert slikt at de knappene er programmbare slik at hvis man trykker på f.eks 1 ringer den nødnummer, 2 far, 3 mor.. osv..

Slik at det blir enklest mulig å bruke for folk som er utviklingshemmet eller vert innblandet i tragisk ulykke..

Og for å hindre dem i å ringe betalings-tjenester.

 

Bare min teori.

9009108[/snapback]

KAnskje resten av knappene er på den andre siden?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...