Gå til innhold

Heavenly Sword-demo snart (Spill)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste veke vil Microsoft setje i gong med sitt «Bringing it Home»-initiativ, der dei vil la folk laste ned demoar og videoar frå komande spel. Forhåpentlegvis er dette eit lite teikn på at Sony har planar om å gjere det same.

 

Det har jeg da gjort helt siden jeg kjøpte PS3?

Lenke til kommentar
Neste veke vil Microsoft setje i gong med sitt «Bringing it Home»-initiativ, der dei vil la folk laste ned demoar og videoar frå komande spel. Forhåpentlegvis er dette eit lite teikn på at Sony har planar om å gjere det same.

 

Det har jeg da gjort helt siden jeg kjøpte PS3?

9004495[/snapback]

 

Var det jeg også tenkte da jeg leste artikkelen... mulig det er snakk om å laste ned fra nett og så overføre til PS3en, men det kan da ikke være bedre enn sånn det er med PSStore nå?

Lenke til kommentar
Neste veke vil Microsoft setje i gong med sitt «Bringing it Home»-initiativ, der dei vil la folk laste ned demoar og videoar frå komande spel. Forhåpentlegvis er dette eit lite teikn på at Sony har planar om å gjere det same.

 

Det har jeg da gjort helt siden jeg kjøpte PS3?

9004495[/snapback]

 

Var det jeg også tenkte da jeg leste artikkelen... mulig det er snakk om å laste ned fra nett og så overføre til PS3en, men det kan da ikke være bedre enn sånn det er med PSStore nå?

9006470[/snapback]

 

Det er ikke snakk om vandlige videoer og demoer som er tilgjenglig for alle, men eksklusivt stoff som bare blir vist bak lukkede dører.

 

Slik som f.eks. en Heavently Sword demo, som ikke vi vandlige dødelige får lov til å spille enda(men som er tilgjenglig for noe heldige få).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...