Gå til innhold

AMD dropper "Lima"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjaa.. jeg har nå kjørt en enkeltkjerne Lima (3800+) i serveren min siden mars.

8991771[/snapback]

 

Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre)

 

I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig.

Lenke til kommentar
Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre)

 

I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig.

8991826[/snapback]

 

Nei noe guru er jeg ikke.. men den har typebetegnelse ADH3800DEBOX og er kjøpt på Amentio i mars. Google søk på denne med Lima gir da en del treff

Lenke til kommentar
Jøsses! Du er også sikker på at det er en med Lima-kjernen? (Du er jo tydeligvis det, men må jo spørre)

 

I følge PG har den aldri ligget inne med noen priser heller nemlig.

8991826[/snapback]

 

Nei noe guru er jeg ikke.. men den har typebetegnelse ADH3800DEBOX og er kjøpt på Amentio i mars. Google søk på denne med Lima gir da en del treff

8991831[/snapback]

 

Japp, får en rekke treff her. Ser ut til at det er flere som har Lima-kjernen.

 

Heder og ære til deg som fikk meg på rett kurs. Rettet opp i saken og går for å hente mer kafffe... :blush:

Lenke til kommentar
Hva skyldes dette da?

8991796[/snapback]

Den samme kjernen vil nok brukes i de nye Sempron-modellene med 512kiB L2 cache. Med andre ord er det snakk om en navneendring fra Athlon til Sempron slik at alle enkeltkjernemodellene blir hetende Sempron. Det er jo forsåvidt en grei løsning etter min mening. Etter dagens standard hører alle enkeltkjerner hjemme i budsjettmarkedet og da er det greit at de får et kjent budsjettprosessornavn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...