Gå til innhold

Ultimate "Extras" ikke levert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får egentlig veldig gimmic-følelse av hele "Extras"-opplegget.

8985756[/snapback]

Får egentlig en veldig gimmick-følelse av hele Vista-opplegget...

8986686[/snapback]

Ehm.. Jaja. Gidd ikke å ta en slik diskusjon opp igjen. Jeg er mer fornøyd med Vista enn jeg har vært med noe annet OS. Mer vil jeg ikke diskutere.

Lenke til kommentar

Slapp av. Det kommer sikkert en (eller skal man gjette på to) nye, eksklusive Ultimate Extras tilpasset din digitale livsstil sammen med Service Pack 1.

 

La meg gjette: denne gangen får man nok et "dødskult" Ludo-spill, sammen med noen fete bokmerker til IE7 med ting og tang perfekt tilpasset din digitale livsstil og en eksklusiv publikasjon om tips til hvordan Windows Vista Ultimate-brukere kan forbedre sin digitale livsstil gjennom å oppgradere til Windows Vista Ultimate Ultimate, som skal komme i 2009 ved å betale en liten sum, til tilbudspris for Ultimate-eiere, selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjennom Windows Update!

8993023[/snapback]

Blir hele windows med norsk språk da?

8993226[/snapback]

Om du laster ned språkpakken så kan du gjøre hele Windows til Norsk ja.

 

Når det gjelder å få dreamscenes lastet ned på Norsk Vista Ultimate så er det nok at man laster ned den Engelske språkpakken og installerer den. Windows vil fortsatt være på Norsk og man trenger ikke gjøre noen endringer. Men språkpakken må altså være installert for å få Dreamscenes beta gjennom live update.

 

Språkpakken må heller ikke avinstalleres etter man har installert dreamscenes. Har prøvd det, og da funker ikke dreamscenes lengre....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...