Gå til innhold

Windows skal ta markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis S710 er en forsmak på hvor stabilt Windows Mobile 6 skal være, så vil jeg ikke akkurat påstå at jeg er veldig imponert...

 

Jeg har aldri hatt en mobil tidligere der jeg må restarte den to ganger i uka for å være sikker på at den skal fungere. :(

 

-KJ

Lenke til kommentar
Årsaken skal være den nyeste versjoen av det mobile operativsystemet: Windows Mobile 6. Dette er en Vista-inspirert versjon av den gamle versjonen.

Altså... det er langt flere forandringer fra WM5 til WM6 enn GUI. Hva med å fortelle om forskjellene i strømstyring og minnehåndtering? For ikke å nevne integrering av Windows Live i hele operativsystemet? (Eks: WL Search i hele telefonen) Og hva med økt hastighet i menyene?

 

:nei:

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Når de sier Vista-inspirert trenger de jo heller ikke nødvendigvis bare snakke om designet eller GUI'et.

 

Alt det du nevnte nå kan man jo faktisk regne som Vista-inspirert, om man sammenligner med XP. Vista er vel langt bedre på strømstyring, søking i menyer og PC, Live-integrering og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Makan, å satse på å heve markedsandelen fem prosent, er da ikke så ekstremt når andre har tre ganger så stor andel likevel?

 

Booste har jeg forresten aldri før sett bli brukt i en seriøs sammenheng. Grensesprengende eller uformelt? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
No er det jo slik at dei mest poppulære telefonane er Nokia og Sonyericsson, og dei støyttar ikkje Windows, men heller Symbian. Så det er nok lenge igjen til Windows mobile vert mest brukt.

8992400[/snapback]

Se for deg et nytt flaggskip fra Nokia med Windows og tommelstyrt OS. Spennende. :hmm: Men jeg lukter bugs.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...