Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i pokker er dere så nøye på emnetittel når dere selv slurver noe så sinnssykt?

 

edit: Så nå at det sikkert blir generert automatisk ifra overskriften i artikkelen, men likevel.

 

Nydelig telefon ja med super skjerm, men jeg kjøper ikke telefon kun etter utseende så ikke noe for meg.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
Vær så vennlig. Ikke gå inn på Diskuter artikler-delen om du ikke tåler sånt. Spamming kalles det du kommer med.

8977666[/snapback]

Nå skal jeg ikke kommentere ditt språk her :!: , jeg bare minner om noen regler som forumet har satt opp.

 

batteriet kan ikke byttes av eieren, noen andre telefoner som er slik bygd?

http://www.anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=3026&p=2

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Vær så vennlig. Ikke gå inn på Diskuter artikler-delen om du ikke tåler sånt. Spamming kalles det du kommer med.

8977666[/snapback]

Nå skal jeg ikke kommentere ditt språk her :!: , jeg bare minner om noen regler som forumet har satt opp.

8977863[/snapback]

For å dra det ytterligere off-topic, hva er galt med språket mitt?

Lenke til kommentar

"Et design" er grammatisk riktig, men uten å ri videre på rettskrivningshesten må jeg bare nevne at å lage en nyhetssak av at iPhone er lansert i New York/USA og at noen har sett på - og eier - den knapt nok har noen nyhetsverdi i seg selv.

 

Om dere vil skrive en interessant artikkel om denne telefonen tror jeg noen av dere må gå grundig gjennom den. Rykter og tredjehåndserfaringer er så lite nyhetsverdige at det nesten er parodisk; dessuten vil ikke iPhone være tilgjengelig her i det Kalde Nord før i 2008(?), så haussing er rett og slett nyttesløst.

Endret av flippant
Lenke til kommentar

Dette er mer enn skryteartikkel som ikke gir oss lesere en dritt. Hold slikt for dere selv, og post heller artikler når dere har noe å gi oss. Dere har nettopp kastet bort 2 minutter av livet mit.

 

For dere som vil ha skikkelige iPhone-relaterte nyheter, sjekk ut Engadget.com. Der har de videoer av feite animasjon i iPhone, en FAQ satt opp og mange bilder. Nyttige ting altså, i forhold til dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...