Gå til innhold

AMD FASN8 kan bli utsatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en sånn en så det ikke hakker når jeg spiller kabal og minesveiper!!!11

 

 

Men seriøst... Trenger man egentlig så kraftige enda..?

 

Ja, ok da... Den kommer ut neste år, men fremdeles. De burde heller jobbe mot å finne en ny arkitektur (hvis jeg skrev riktig) og sånne ting...

Lenke til kommentar
FASN8  er nok ment for bedrifter eller privat personer som vil kjøre noe over flere skjermer, feks Norske børsen, eller et system som monitorer flere ting samtidig.

8969051[/snapback]

Man trenger ikke noen superdatamaskin til det, så lenge man bare skal ha talldata og 2d grafikk.

 

Dette systemet vil gå under AMDs FX navn, og vil dermed være ment for å gi maksimal ytelse for vanlige maskiner (spesielt til spill)

 

Tror aldri noen har hatt et behov for en av disse (til servere brukes jo opteron uansett), men det samme gjelder jo for raske biler og, det er nok mye det samme.

Lenke til kommentar
Okey det der kan bli et monster...Den må jo være til Gaming siden den hadde 4 PCIe porter til grafikkort da. Den blir sikker helt vild  :dribble:

8975730[/snapback]

 

 

hmmm...når du sier det...så frister det med Crysis med veg til veg LCD skjermer...

 

 

"pokker...ser ikke fienden !!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...