Gå til innhold

VIA lanserer LT-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager skal noen med fire com porter i 2007?! Har via mistet fullstendig kontakt med virkeligheten?

8954211[/snapback]

 

Comporter er velig lette å skrive programvare til og bruke til hjemmelagde løsninger og teknologier, jeg tror via ser for seg at dette HK, kan bli brukt til mange ulike systemer med en integrert datamaskin av noe slag. (type roboter, styringsmekanismer, betalingsystemer, kassaaparater etc etc).

 

-Min bror som studerer cybernetikk sier at det er mye enklere å jobbe med com-porter enn med usb-porter, hvis man skal lage enkle styringssystemer.

 

Det ser også ut som det ikke er fire ferdig påmonterte comporter ut i fra bildet, men at den har plass til å koble på 3 til. (jeg ser bare en comport).

 

Det er jo også mulig at det er en skrivefeil her en plass. ;)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

to nettverkskort :) det idielle for en perfekt ruter =)

Ingen DVI eller HDMI?

Dette kortet er nok ikke laget for media center...

Heller mer rettet mot en del annet bruk

 

Det ser også ut som det ikke er fire ferdig påmonterte comporter ut i fra bildet, men at den har plass til å koble på 3 til. (jeg ser bare en comport).

Er en ferdig bak, resten kobles til med branketer tenker jeg =)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
men hvorfor ikke pci-e, det er det eneste som gjør at disse kortene ikke er noe syntes jeg, trenger ikke å være x16 støtte heller. x8 eller noe holder lenge for et media pc skjermkort.

8957586[/snapback]

man kan gå helt ned til 4x for å få i ett skjermkort...

Men er nok ikke mediacenter dette er laget for

 

Synes det er herlig at man kan kjøre nesten ti slike med samme energiforbruk som en vanlig pc.

 

Og ender med 15 Ghz prosessorkraft.

 

Go cluster computing!

hehe.. ja hadde vært konge det =)

Men er nok kunn for de med ekstremt mye større lombok enn meg...

Litt kjedlig å ha 10 strømkontakter i veggen for å starte da ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Disse er geniale for 24x7 maskiner som kjører Slimserver og andre greier som ikke krever all-verdens CPU kraft. Det går forsåvidt greit å spille DVD og divx fra dem og men dessverre er den ikke godt nok til x264 i 720p oppløsning. Har en EX1500 som jeg mekker litt på som 24x7 "server" for ymse småtteri i heimen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...