Gå til innhold

"..og ring gjerne mens vi er i luften..."


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Når kabinpersonalet ber passasjerene skru av alt elektronisk utstyr før avgang er det nettopp for å unngå forstyrrelser.

...

 

Det er vel ikke sant. Årsaken til at man ikke skal ha på noe elektronisk utstyr ved take-off og landing er at man skal følge med hvis det skjer noe.

 

Men det med at alt utstyr med antenner skal være slått av gjennom hele reisen er vel frykten for at det kan påvirke flyets systemer.

 

Men det var bare for å kverulere litt :)

Lenke til kommentar

Bra villedende undertittel Mr. Willgohs - Digi/ITAvisen-kvalitet over denne. :)

 

Tiden med mobilfrie flyreiser er snart forbi.
- Men vi har foreløpig ingen planer om å innføre dette i våre 737-fly med det første, sier Thomas Midteiede i SAS Norge til Amobil.
Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Syns det er deilig å slippe at personen ved siden av deg bretter ut i det fulle og hele om dama han hadde med seg fra byen i går. ( Mao. ser jeg ikke så lyst på dette )

8940426[/snapback]

 

Helt enig. Ser med gru frem til den dagen alle og enhver sitter og sms'er, prøver ut ringelyder, prater høyt etc. i flyet. Jeg reiser en del med fly i jobbsammenheng og jeg liker å slappe av (spes. med tidlige fly) - dette kommer til å bli helt umulig nå.

Lenke til kommentar
...

Når kabinpersonalet ber passasjerene skru av alt elektronisk utstyr før avgang er det nettopp for å unngå forstyrrelser.

...

 

Det er vel ikke sant. Årsaken til at man ikke skal ha på noe elektronisk utstyr ved take-off og landing er at man skal følge med hvis det skjer noe.

 

Men det med at alt utstyr med antenner skal være slått av gjennom hele reisen er vel frykten for at det kan påvirke flyets systemer.

 

Men det var bare for å kverulere litt :)

8940567[/snapback]

 

vel som alltid under dette temaet, sjekk ut matchende mythbusters-episode.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...