Gå til innhold

Omtale av Colin McRae: DiRT (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig har det kommet :w00t: Dette spillet har jeg gledet meg til siden første gang jeg leste om det, og det skuffer ikke på noen måte. Det eneste problemet er at PC`n trenger en aldri så liten oppgradering, men nå fikk jeg endelig en god grunn til grave ekstra dypt i lommeboka for et nytt skjermkort og cpu :yes:

Lenke til kommentar

"Med et skikkelig anlegg vil du få anledning til å blåse ut noen kilo ørevoks i DiRT. Lyseffektene i dette spillet er nemlig glimrende, med grus som slår mot undersiden av bilen og skrensing på tørre asfaltveier som noen av høydepunktene."

 

Lyseffektene? :)

Lenke til kommentar
"Med et skikkelig anlegg vil du få anledning til å blåse ut noen kilo ørevoks i DiRT. Lyseffektene i dette spillet er nemlig glimrende, med grus som slår mot undersiden av bilen og skrensing på tørre asfaltveier som noen av høydepunktene."

 

Lyseffektene? :)

8903300[/snapback]

 

Jepp. De tørre asfaltveiene og undersiden av bilen reflekter så sterkt lys at øret regner det som lyd.

Lenke til kommentar
Noen som har testet fullversjonen av spillet på PC med ratt? Testet demoen med G25 og styreresponsen var så treig at det var grusomt. Hvis dette har forbedret seg blir det nok innkjøp  :)

8904449[/snapback]

Har ikke ratt, men styringa er ikke forandra så vidt jeg vet.

Folk sliter også med lav fps selv om de kjører quad core og 8800gts i sli.

Sliter selv med lav fps, spesielt på løp der det er flere biler du kjører mot;(

Lenke til kommentar

Syns kanskje anmeldelsen bør nevne det at man har muligheter for å kunne sette opp ratt og pedal instillingene fra grunnen av, og tilpasse instillingene etter sine behov. Og tro meg, i demoen fungerte dette veldig bra og kjlringen blei med ett mye bedre med ratt og pedaler.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hillclimb Unlimited ble fort en stor favoritt. Rett og slett brilliant kombinasjon av fartsfølelse og hårnålssvinger. Ikke så rent lite krutt under panseret på bilene i denne klassen heller. Ligger vel i navnet: Unlimited :D

 

Er dog litt skuffet over Career-moden. Føles ikke ut som en career i heletatt, men mer som en rekke usammenhengende løp i diverse ulike grener. Selv kjøper jeg Colin for å kjøre rally, og liker ikke så godt å måtte kjøre diverse møljeløp i ymse biler for å få unlocka nye rallybiler og baner. Ikke værre løsning enn at man setter på Amateur på de løpene man ikke liker og koser seg ved å en-hånds-ratte seg til seier. :)

 

Skulle dog likt å sett en skikkelig Rally Career, hvor man begynner som amatør og jobber seg oppover. Og for ikke snakke om en egen career i Hillclimb Unlimited... :love:

 

Grafikken er til tider nesten FOR fin. Opptil flere ganger jeg har havna i grøfta etter å ha sett litt ekstra på noen detaljer. Skyggen av trær som flimrer gjennom cockpitn... priceless!

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...