Gå til innhold

Test: Hvem er best på mobilsøk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg pleier ihvertfall å bruke sesam når det gjelder søk på mobilen. Og jeg må si meg eng i det dere sier om sesam i testen. Veldig bra søkemotor til wap. :thumbup:

 

Cryovat: Det var jo litt morsomt det bilde fra kvasir. :) Kanskje det hadde vært lurt å kuttet bildet litt lenger oppe...

Lenke til kommentar
Off-topic: Hvem er best på mobilsøk? ''Søkemotor'' er ikke en person.

 

Enkelt og greit, Google.

8915412[/snapback]

 

 

off-topic: Nei, søkemotorer er ikke personer, men google er et firmanavn. Det heter:

"Hvem er best; Netcom eller Telenor? "

og ikke

"Hvilken er best; Netcom eller Telenor? "

 

Riktignok kunne man skrivd:

"Hvilken er best; Netcoms eller Telenors søkemotor?"

 

;)

Lenke til kommentar

Uten å påstå at det er feil, vil jeg gjerne ha noen uttalelser om bruken av begrepet WAP i denne artikkelen. Er dette egentlig korrekt? Er det denne protokollen som benyttes fortsatt eller er den utdatert?

 

At det ikke er WML som benyttes (de fleste steder :p ) kan vi vel i hvert fall være enige om :)

Lenke til kommentar
Hva er wap adressen til gulesider ?

 

Har noen tips om norske wap sider man kan sende SMS fra. Lignende det Telenor, gulesider m.m. har på vanlig nett.

 

Har Telenor.

8939355[/snapback]

 

Hvis du registrerer deg hos biip.no kan du benytte wap.biip.no til å sende ubegrenset med gratis sms. Fungerer fint med adressebok m.m.

Lenke til kommentar

 

Hvis du registrerer deg hos biip.no kan du benytte wap.biip.no til å sende ubegrenset med gratis sms. Fungerer fint med adressebok m.m.

8939588[/snapback]

 

Takk, skal sjekke dette. Vil helst ikke registrere meg på steder som krever at man godtar masse SMS reklame.

Dette er vel med reklame i SMS til mottaker?

 

Jeg kan godt betale for SMS, så det må ikke være gratissteder.

Man kan ikke sende via Telenor på wap, slik som på nett?

Har tenkt å sende noen SMS fra Sverige og da blir 4 kr pr SMS brått mye penger.

 

Litt ute av temaet i tråden.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...