Gå til innhold

Mer aggressivt 4 GB-sett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor metoden :!:  åssen gør telenor, sier de att du må ha telenor ellers så..

8896758[/snapback]

De sier "Våre tjenester er bedre enn andres selv om vi tilbyr samme båndbredde, ping, osv". Folk går på sånt tull.

 

Jeg sendte epost til OCZ og spurte dem litt ut om bruken av "Vista" i navnet. Hoveddelene av de to svarene jeg fikk:

the "Vista Performance Edition" in the product name does not mean the products will not run with different operating systems. In fact, they will perform exactly as good as in Vista in Linux, Windows XP or any other OS.

 

You wont experience any difficulties or performance issues with this kit in non-Vista operating systems.

the "Vista" term just implies that this memory would fit Vista's extended

RAM consumption. Our Gold series for example doesn't contain real gold too

;)

 

I assure you that this module is not different from other OCZ modules in

terms of OS compatibility. Your lifetime warranty wont be void if you use

any other operating systems.

(min utheving, ikke mitt smilefjes)

Lenke til kommentar
OCZ er igjen på banen og lanserer et 4 GB DDR2-800-sett rettet mot de mer kravstore brukerne.

 

Les mer

8895860[/snapback]

 

Hva er egentlig poenget med å kjøpe dyre 4GB sett når du får kjøpt 2GB sett til langt under halve prisen og med bedre "timings"? Selv kjøpte jeg nettopp et sett med Geil 2GB(4-4-4-4-12) fra PS data til Kr. 890,- Og trenger jeg ytterligere GB er det fortsatt to spor ledig......

Lenke til kommentar

Vel, kjøper du 4 stk 1GB brikker er det stor sjans for at du ikke får bootet opp i det hele tatt, og/eller må kjøre med lavere hastighet og elendige timings. Gjelder både Intel og Nvidia hovedkort.

 

Hadde selv 4stk 4-4-4-12 800Mhz Geil brikker, og det var ikke bønn om å få bootet opp. Har GA-965-DS4 hovedkort, vet også det har vært vanskelig å boote med 4 brikker på noen modeller Asus Nforce-kort. Dessuten, vil du en gang oppgradere til 8GB ... :whistle:

Lenke til kommentar
Vel, kjøper du 4 stk 1GB brikker er det stor sjans for at du ikke får bootet opp i det hele tatt, og/eller må kjøre med lavere hastighet og elendige timings. Gjelder både Intel og Nvidia hovedkort.

 

Hadde selv 4stk 4-4-4-12 800Mhz Geil brikker, og det var ikke bønn om å få bootet opp. Har GA-965-DS4 hovedkort, vet også det har vært vanskelig å boote med 4 brikker på noen modeller Asus Nforce-kort. Dessuten, vil du en gang oppgradere til 8GB ... :whistle:

8911773[/snapback]

 

Er dette et problem med intel-chipset også? Er det virkelig ingen som satser på å lage hovedkort/chipsett som faktisk virker om dagen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...