Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2008 annonsert (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Årets Pro Evolution Soccer er kunngjort, og skiltar med blant anna avansert kunstig intelligens.

 

Les mer

 

Kunstig intelligens. Høres vel og bra ut. Håper bare de har fjerna alle de latterlige dommeravgjørelsene fra pes 6. Idiotiske offsideavgjørelser (HELE tiden) Frispark hvis du puster på motstanderen og IKKE motsatt. Har spilt totalt 5 sesonger i liga. Jeg får ett frispark pr. 3. kamp ca, mens motstanderne får frispark hvis jeg tar fra dem ballen. Vanskelighetsgraden må også gjøres noe med. På pes 6 er det stort sett keeperen som blir bedre jo høyere nivå man spiller på. Håper virkelig de har ordnet dette i pes 7, men jeg har mine tvil. Spillbransjen gjør minimale forandringer år til år, for å tyne mer penger av kundene. På en annen side kan man ikke få både i pose og sekk. Pes 6 er et bra spill i forhold til alternativene på markedet, men jeg blir hele tiden så j....a irritert over detaljene jeg har nevnt.

Lenke til kommentar

Jævlig mykje småplukk med PES 6 som irriterer, spesielt over Live. Skjønner ikkje heilt det går å klage på offsideavgjørelser, enten er det offside eller onside.. Men bevegelser til med- og motspillere kan forbedres, samme med avslutninger og generell AI. Dommeren er også litt problematisk. Men har stor tru på PES 2008, slår FIFA i alle fall. Synes gameplayet til FIFA 08 er alt for treigt.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...