Gå til innhold

Detaljer om ambisiøst rockespill (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøvd GH2 for første gang nå i helgen, etter 10 min føltes det ut som en slags krampe tok 4 av de stakkars 5 fingrene mine! Fant vel raskt ut at jeg ikke eier rytme, og klarte sånn ca 50% på easy.. men på Medium kom jeg meg aldri igjennom sangen! Men morro var det den lille stunden hvor jeg traff riktig og fikk en liten følelse av at jeg faktisk 'spilte' sangen ;)

Får se om det blir no kjøp av dette eller en evt GH3

Lenke til kommentar

Herre min hatt!

 

The Who - Won't Get Fooled Again

 

Tidenes tøffeste rockelåt av tidenes tøffeste rockeband er jo med! Dette blir bare så utrolig kult! *Synge: Won't get fooled again Wooooon't get fooled agaaaaain no no". Aaaah. Jeg gleder meg balle til dette spillet. Må selvsagt flytte ut først så folka her hjemme ikke tror jeg er gal. Men men. :^^:

Lenke til kommentar

Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero?

 

Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert.

En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero?

 

Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert.

En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen.

8896453[/snapback]

 

Nåja... vil si man har litt fordel i forhold til folk som ikke spiller gitar. Kunne lett ta de vanskeligste sangene på medium og de letteste på hard fra første gangen jeg spilte, de som aldri hadde spilt gitar før måtte begynne på easy.

 

Så bevegelige fingre på venstrehånden er nok en fordel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...