Gå til innhold

Telefonsalg forbudt i helgene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah! Telefonselgere er grusomme, og det hjelper svært lite å reservere seg mot dem (men gjør det selvfølgelig alikevel, så jeg kan skjelle dem ut og kalle dem fæle ting uten at de kan si noe på det).

 

Hvis de ringer i helgene nå, kan jeg true med å få dem sparket :p Kan nesten ikke vente til noen ringer meg i helgen. Hehe :p

Lenke til kommentar

Endelig.

 

De aller fleste som kjøper på telefon gjør det fordi de ikke klarer å si nei til disse manipulerende personene der og da (og ja, det gjelder også såkalte seriøse aktørene). Og sier de nei hender det at selgeren registrerer et salg likevel hvis de føler at det er en svak person de har snakket med.

 

At det må hentes skriftlig bekreftelse i etterkant av telefonsalget er så godt som spikeren i kista for 99% av alt salg. Det er så mye lettere å krølle et brev som kommer senere.

Lenke til kommentar

For meg er ikke telefonselgere et problem, de respekterer faktisk reservasjonen min i brreg. Det som irriterer meg sykt er TNS Gallup og lignende som driver med spørreundersøkelser, og så vidt jeg har forstått er det ikke mulig å reservere seg mot slikt :mad:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...