Gå til innhold

Mobilbransjen til kamp mot iTunes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor de bruker blåfarge i denne tjenesten. Synes fargen likner litt på iTunes sin farge. Det finnes et hav av farger, og så bruker de blått. :)

Hvis mobilbransjen først går til kamp mot iTunes, kunne det være greit at det ikke så helt likt ut.

30 kr er jo en del å betale hver måned, hvis en ikke bruker det.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

spørsmålet med slike "abonnements-tjenester" for musikk er jo hva som skjer med musikken om en slutter å betale.

 

si at jeg har ett etter hvert stort bibliotek med musikk på mobilen, og jeg sier opp tjenesten. vi jeg da miste muligheten til å høre på musikken? i så fall lukter det en smule ransomwarez av det hele...

 

når det gjelder designfarger og slikt så gir jeg f. tror blått blir mye brukt fordi det er en nøytral og rolig farge.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de bruker blåfarge i denne tjenesten. Synes fargen likner litt på iTunes sin farge. Det finnes et hav av farger, og så bruker de blått.  :)

Hvis mobilbransjen først går til kamp mot iTunes, kunne det være greit at det ikke så helt likt ut.

30 kr er jo en del å betale hver måned, hvis en ikke bruker det.

8860972[/snapback]

 

Ikke 30 kr pr måned, men pr UKE!! Altså 120,- pr måned. I følge artikkelen i hvert fall...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...