Gå til innhold

Er dette kveldens SE-lanseringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt synd for meg, egentlig, for jeg hadde egentlig håpet på en rimelig og snerten klapp-Walkman.

Håpte på en klapp telefon med 3,5mm Jack-plugg, godt kamera og veldig god mp3 spiller, stor skjerm og fint utseende.. men akk, det kommer jo aldri!

8858759[/snapback]

 

Hvis du legger til stor og glimrende skjerm, og bruker de samme superlativene mht kamera så kommer den, men ikke helt ennå.

Jack plugg vet jeg ikke om på denne, siden den ikke har walkman branding.

Men den blir i tillegg ikke så rimelig da.

:)

 

Så det vil si at ryktene i denne artikkelen stemmer bra, da, bmwm3?

Jeg føler det, det er vel endel de har utelatt, mht klokke/r og andre bluethooth saker.

 

jeg hadde egentlig håpet på en rimelig og snerten klapp-Walkman. Eller egentlig ikke, for da kjøper jeg bare Nokia 6300 i stedet.

 

Så istedenfor en rimelig snerten walkman kjøper du en 6300?

det er mye for pengene men snerten...

:)

Lenke til kommentar

Syns den "K850i" hadde et stygt design. Hva navigasjonstasten gjør nede blandt de andre tastene vet jeg ikke noe om. Men en ting er sikker, og det er at det ikke er pent, og det er sikkert ikke brukervennlig i det hele tatt.

 

Jaja.. De lanserer en "ny" Walkman telefon... :roll: Det eneste nye her er at den har Super-3G... Må si at jeg er lei SE, og deres "mobilutslipp". Det kan være en ide å utvikle noe nytt før de lanserer nye mobiler, i og med at de selv utdaterer deres egne Walkman modeller. Og det logiske da er at de taper penger.. Altså nå må vi sikkert betale 4000kr for å få en W800 med oppgradert design og "Super 3G"

Lenke til kommentar
Så istedenfor en rimelig snerten walkman kjøper du en 6300?

det er mye for pengene men snerten...

:)

8858933[/snapback]

Hang ikke helt med på det du skrev der, men det er flere kriterier enn "snertenhet" som spiller inn på mitt mobilvalg. Jeg har egentlig hatt lyst på noe smått, men ikke funnet noe som lever opp til alt sammen, så da står valget mellom W610i og 6300. Men en snerten nyhet fra SE idag kunne få meg tilbake til der jeg var tidligere...

 

Vet du forresten hvordan det ligger an med nytt UI? Kommer det på telefonene vi får se idag?

Lenke til kommentar

Det ser ut som Sonyericsson satser litt på store skjermer. Oppløsningen er sikkert ikke så verst på skjermene heller.

Den første telefonen ser ok ut. Men tastene ser ikke helt gode å skrive med. Selv om de se ser ut sånn som de gjør, så trenger de jo ikke å være dårlige av den grunn. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...