Gå til innhold

Chess inn i butikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man merker at Chess beveger seg mer og mer bort fra lavpris-profilen de hadde før.

8851837[/snapback]

 

Ser ikke at Chess har satt opp prisene på noen abonnementene sine, så hvor har du fra at de går bort fra lavpris profilen :cool:

Tommelen ned for deg :thumbdown: for denne komentaren.

Lenke til kommentar

Avtalen gikk i orden for kort tid siden, og vi har

i første omgang fått et tilbud med Chess på en

LG Kontantkort telefon. I løpet av sommeren håper

vi at alt skal være i orden med abo + telefon.

Det arbeides pr. dags dato med å få på plass

hvor mye de enkelte abo. skal sponse etc.

 

Håper dette hjelper litt på ;)

 

 

Mvh.

 

Richard

Telebutikken Østfoldhallen AS

Lenke til kommentar
Man merker at Chess beveger seg mer og mer bort fra lavpris-profilen de hadde før.

8851837[/snapback]

 

Ser ikke at Chess har satt opp prisene på noen abonnementene sine, så hvor har du fra at de går bort fra lavpris profilen :cool:

Tommelen ned for deg :thumbdown: for denne komentaren.

8852692[/snapback]

 

Her tror jeg du tar feil, smslink!

 

Selvfølgelig må man ikke heve prisene får å gå bort fra en lavpris-profil, det eneste som må til er at andre senker prisene. Og det har jo skjedd i meget stor skala i det siste, så det er ingen tvil om at Chess nå går bort fra deres tidligere image som "folkets operatør".

 

Selv lurer jeg på hva de ønsker å oppnå med akkurat den strategien. Kampen med NetCom, Telenor og delvis Tele2 hadde vært lettere som lavpris-operatør -- tror jeg da... ;)

Lenke til kommentar

Vell, chess er allerede i butikkene (hos Telebutikken som det står i anonsen), men foreløpig på et veldig enkelt plan. Man kan ikke gjøre noe med abonomenter, eller se bindingstider, adresser og slikt enda.

 

Foreløpig selges det startspakker og påfyllingskort samt noen enkle telefoner som er operatørlåst mot chess (som ZneyPhinx nevner), bundla med startpakker. Men tror ikke det er sååå lenge til man kommer noen steg videre. Blir bra når man får kjøpt billigere telefoner med chess abo, for det er jo noe som ikke er så bra i dag.. Er jo ikke så billig på gsm-norway sidene til chess etter min mening.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...