Gå til innhold

Oppdatert Nvidia-grafikk for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok denne brikken er laget for multimedia og spill bærbare, ikke for ultraportable.

Ville heller ikke kjøpt en ultraportabel med en slik brikke i, med tanke på strøm støy og varme.

Men artig å se at det kommer brikker til bærbare som yter bra så raskt etter lansering til stasjonære PC`er i samme klasse.

Lenke til kommentar

Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling.

For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel :p så hadde det vært utmerket.

Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare.

Lenke til kommentar
Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling.

For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel :p så hadde det vært utmerket.

Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare.

8850999[/snapback]

Du må bruke noe av disken på en Mac til OS-X og Bootcamp for å kunne kjøre Windows på den. Så en ren windows-maskin vil en Apple aldri bli. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling.

For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel :p så hadde det vært utmerket.

Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare.

8850999[/snapback]

Du må bruke noe av disken på en Mac til OS-X og Bootcamp for å kunne kjøre Windows på den. Så en ren windows-maskin vil en Apple aldri bli. :thumbdown:

8851771[/snapback]

Det bør vel være mulig å kjøre inn Vista 64-bit på en Mac Book Pro uten BootCamp?

 

Mener at Vista 64-bit har støtte for EFI...

Lenke til kommentar

Jeg regner med at hardware tester en bærebar pc med denne brikken så fort som mulig? Gleder meg til å se hvor godt den kan yte, hva med å måle opp mot et stasjonert oppsett? Slik at vi kan se hvor stor forskjellen er, og enda viktigere, om en vanlig bruker vil merke denne forskjellen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...