Gå til innhold

Kanaltilbudet i det nye bakkenettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Hvis jeg skal betale en mnd avgift på dette får de for svingene gjøre noe med all den reklamen, og nrk lisensen- ha! det kan de bare glemme...

hvis det er noe jeg misliker her bortsett fra politikere erre nrk lisensen..

Lenke til kommentar

arg..NRK 3 og NRK Super, er det flere kanaler som skal dekkes med lisensavgift? Mener at dersom NRK skal fortsette å dekkes med lisens, så bør de la være å utvide og heller konsentrere seg om en kanal. Alt det andre bør de reklamefinansierte/betalkanalene ta seg av, evnt at man kan gradere lisensen etter hva folk vil ha. Føler vel at hele prinsippet om at man skal betale for å ha TV tilhører ett annet århundre. Med digitalt bakkenett har man en gylden sjans til å gjøre det til en en NRK avgift og la de som vil ha NRK betale for det.

Lenke til kommentar
I tillegg kommer selvsagt NRK-lisensen, som i dag er på 1948 kroner pluss mva.

 

Oh wait...nrk-lisens?

 

Heter det ikke kringkastingslisens?

 

Og hvis det hetr nrk-lisens, hvorfor får man ikke NRK med i denne grunnpakken?

 

:hrm:

8840958[/snapback]

 

Du får jo NRK i den pakken.... men det er jo uansett en dritt-kanal!!

Lenke til kommentar
Oh wait...nrk-lisens?

Heter det ikke kringkastingslisens?

Og hvis det hetr nrk-lisens, hvorfor får man ikke NRK med i denne grunnpakken?

8840958[/snapback]

Det stemmer at det heter kringkastingslisens, men NRK-lisens er vel det de fleste sier?

 

Man får med NRK uansett hvilken pakke man har. Sitat fra artikkelen:

NRK-kanalene vil være tilgjengelig for alle, uansett pakke, da de sendes ukryptert. Disse kanalene er NRK 1, NRK 2, NRK 3 og NRK super (kommer 1. desember 2007). 13 radiokanaler er også inkludert.
Lenke til kommentar

Tragisk! Hvis man er en familie på 4 da. 2 Unger som har tv på rommet. (plus en tv på stua)

Da blir det med andre ord:

(1948 i nrk lisens) + (3x 720 kroner i kortavgift = 2160) + (189 + 57 + 57 for abonement) = 4411 kroner i året?!!

For ikke å glemme 600 kroner for å etablere de 3 abonementene.

 

 

Hvor lenge blir det analoge nettet værende?

Lenke til kommentar

Ja dette skuffer meg _stort_. Hva er vitsen med dette "fine" bakkenettet om de ikke kan tilby flere kanaler?

 

3 Canal+ kanaler river liksom ikke helt skinnet av pølsa. Når man er av den "heldige gjengen" som følger med på PL så savner jeg både Canal+ Sport og Canal+ MIX. :nei:

 

Jaja om ikke kanaltilbudet blir bedre, kommer ikke jeg til å gå over til RiksTV.

Lenke til kommentar
Tragisk! Hvis man er en familie på 4 da. 2 Unger som har tv på rommet. (plus en tv på stua)

Da blir det med andre ord:

(1948 i nrk lisens) + (3x 720 kroner i kortavgift = 2160) + (189 + 57 + 57 for abonement) = 4411 kroner i året?!! 

For ikke å glemme 600 kroner for å etablere de 3 abonementene.

Heldigvis har de fleste alternativer i form av kabel eller parabol. Lurer hvilket marked dette bakkenettet sikter seg inn mot? Virker som en dårlig deal, med dårlig utvalg og sikkert masse trøbbel i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...