Gå til innhold

Total Commander 7 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt Total Commander på maskinen så lenge jeg kan huske iallefall, akkurat nå er det 6.03a versjonen, så det kan jo bli spennende å teste ut denne nye versjonen :)

8819211[/snapback]

 

 

Kan ikke akkurat se noe fantastisk nytt i denne releasen, kjører den nå. Flott programvare uansett, får helt angst når jeg kommer til folk som bruker explorer

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt poenget med Total Commander. Jeg mener, hva er vitsen med å gjøre filbehandling så kronglete?

8819576[/snapback]

 

fordi her kan du finne datamaskiner som du ikke finner i explorer, dette er et genialt program og bruke på skolen for og hente filer fra andre datamaskiner som sanger og filmer.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt poenget med Total Commander. Jeg mener, hva er vitsen med å gjøre filbehandling så kronglete?

8819576[/snapback]

 

Kronglete?

Har du i det hele tatt prøvd Total Commander?

Alle filoperasjoner utføres ufattelig mye enklere der enn i feks. Windows Explorer.

 

Ihverfall for oss som vokste opp med Norton Commander i DOS, finnes den ingen reelle alternativer.

Lenke til kommentar
Ihverfall for oss som vokste opp med Norton Commander i DOS, finnes den ingen reelle alternativer.

8819735[/snapback]

Jeg vokste også opp med Norton, men har ved to tidligere forsøk på Total Commander konkludert med at det er en grunn til at Norton-grensesnitt ikke lenger blir brukt; Fordi det var langt raskere, enklere og mer brukervenlig å bruke Explorer.

 

Sikkert nyttig om du kan alle hurtigtaster, og sitter å knoter i filsystemet hele dagen, men jeg klarte altså ikke å se noen spesiell fordel. Men så har ikke jeg merket noe behov for andre funksjoner enn ctrl-c og ctrl-v.

 

Må vel kanskje bruke det litt mer for å bli frelst. Men det frister heller ikke når det ikke en gang er freeware.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
fordi her kan du finne datamaskiner som du ikke finner i explorer, dette er et genialt program og bruke på skolen for og hente filer fra andre datamaskiner som sanger og filmer.
Jeg gidder ikke betale for et program bare fordi "noen" ikke har delt filene sine ordentlig.
Har du i det hele tatt prøvd Total Commander?
Ved flere anledninger.
Alle filoperasjoner utføres ufattelig mye enklere der enn i feks. Windows Explorer.
Jaha, eksempler?
Ihverfall for oss som vokste opp med Norton Commander i DOS, finnes den ingen reelle alternativer.
Exactly. Er man vant til å gjøre det kronglete er det farlig å gjøre det lett :roll:
Lenke til kommentar
Jeg mener at Directory Opus gruser all konkurranse, jeg hadde aldri klart meg uten. Den har bedre utgaver av alt standard-utforskeren har, og mye mer.

8818686[/snapback]

 

Hør, hør! Jeg har brukt DOpus siden ca 1993 (på Amiga den gangen), og har enda til gode å finne noe bedre.

 

Skal se på dette nyeste TC, men for meg går det nok som det alltid har gått før; ender opp med DOpus igjen :) Gammelt vanedyr er vondt å vende, spesielt innen genial programvare..

Lenke til kommentar
F.eks. mulighet for å legge flytting/kopiering av store kataloger i kø, og at den ikke avbryter en stor kopioperasjon ved feil på en fil - mulighet for skip/ignore, der Explorer feiler totalt, mm..

8819987[/snapback]

 

Da kan man jo bruke f.eks. Copy Handler som integrer seg med ctrl+c og ctrl+v og man kan bruke vanlig explorer.

Lenke til kommentar
Jeg mener at Directory Opus gruser all konkurranse, jeg hadde aldri klart meg uten. Den har bedre utgaver av alt standard-utforskeren har, og mye mer.

8818686[/snapback]

Jeg må kikke på denne igjen.. jeg elsket den som Amiga bruker sammen med AREXX scripts.

 

Mekke en portable app av Dopus.

 

EDIT:

Tror jeg er klar for å bli Dopus frelst igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Personlig holder jeg meg til Directory Opus. Det er bare så utrolig bra, og overgang fra explorer til Directory Opus var bare så utrolig. Man merket med en gang at dette var et bedre program.

 

Har selv prøvd Total Commander, men det gjorde liksom ikke helt susen for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...