Gå til innhold

Vinn en Nokia 6110 Navigator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, og takk for tipset.

 

Konkurranser som dette er faktisk ganske utbredt i norsk sammenheng. Det stilles ikke noe krav til kjøp for å delta i konkurransen, siden man får 10 gratis sms når man registrerer seg.

 

Bilde- og video-konkurranser blir det flere av fremover. Stay tuned. :)

Lenke til kommentar

trasige greier :(

også ingen update på hvor telefonen gikk? eller noe som helst om at den er blitt vunnet?

gidder jo ikke prøve å sende nummer 30000 om man ikke får vite noenlunde hvor man ligger i forhold til resten da.

uansett så har jeg en stygg følelse av at dette ikke funker med netcom sms mania, så jeg kommer nok til å slutte etter mine første gratis 10 sms'er..

Lenke til kommentar

Nei, det er å legge ord i munnen min. Markedsføringsloven er ikke spesifikk, noe som er et bevisst valg fra lovgivers side, som signaliserer at man skal legge lit på rettslig presedens. I tilfellet SMS-konkurranser som dette eksisterer det ikke noen slik rettslig presedens, ei heller noen uttalelser fra forbrukermyndigheter, og det etter at slike konkurranser har eksistert i flere år. Det er derfor ingenting som tilsier at de skulle være på kant med loven.

 

For øvrig ser jeg ikke koblingen til sakene du linker til hos Lotteriltilsynet. Her er det snakk om skjult prisinformasjon, villedende informasjon om gevinster, juks og premier som ikke blir levert. Håper da virkelig ikke at noe av dette tillegges oss :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje ikke ulovlig, men i alle fall bittelitt etisk betenkelig. Liker også dårlig at dere blander dette inn blandt artikklene.

 

Jeg har ingen tro på at dette kun var ment som en morsom konkurranse fra deres side.

 

Dere skal ikke starte deres egen mobile vektklubb også da? *erte*

 

(Jeg skjønner at dere må få inn penger, men hadde satt pris på om det ikke ble skjult på denne måten)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...