Gå til innhold

Assassin's Creed i november (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare få unnagjort denne ekle årstiden nå, så blir det mye spilling utover høsten. Gleder meg stort til dette spillet :D

8811533[/snapback]

 

klikket for deg?

8811546[/snapback]

 

 

Og med det mener du?

8811894[/snapback]

 

Slapp av, han virker som et forumtroll.

Lenke til kommentar
Herlighet jeg kan ikke hukse når så mange gode spill kommer samtitidig mot slutten av året.

 

GTA IV

HALO 3

MGS4

Assasin`s Creed

8813394[/snapback]

 

 

 

Du glemte Bioshock på listen din. Leser du teamxbox sin preview igår, så skjønner du hva jeg mener. Kommer til å sette en ny standard på 1.person skytespill.

 

kan aldri tenke meg at vi ser MGS4 i Europa i år, men vi kan selvfølgelig tenne et lys å håpe.

Lenke til kommentar
Du glemte Bioshock på listen din. Leser du teamxbox sin preview igår, så skjønner du hva jeg mener. Kommer til å sette en ny standard på 1.person skytespill.

 

kan aldri tenke meg at vi ser MGS4 i Europa i år, men vi kan selvfølgelig tenne et lys å håpe.

 

Tror heller at Crysis vil sette større preg på standaren for femtidige 1. person skyetspill, enn Bioshock

Lenke til kommentar
og angående assassins creed , kommer det til å kreve vista og direct x 10?

8819090[/snapback]

sånn som jeg har forstått det har hverken PS3 eller XBox360 DX10, så skjønner ikke hvorfor pc-versjonen skal kreve det heller. om det blir ekslusivt for Vista vet jeg ikke..

8819115[/snapback]

 

veldig veldig sant=) takker..:)

Lenke til kommentar
Herlighet jeg kan ikke hukse når så mange gode spill kommer samtitidig mot slutten av året.

 

GTA IV

HALO 3

MGS4

Assasin`s Creed

8813394[/snapback]

 

 

 

Du glemte Bioshock på listen din. Leser du teamxbox sin preview igår, så skjønner du hva jeg mener. Kommer til å sette en ny standard på 1.person skytespill.

 

kan aldri tenke meg at vi ser MGS4 i Europa i år, men vi kan selvfølgelig tenne et lys å håpe.

8818976[/snapback]

 

Ja Bioshock ser bra ut men det kommer i August god tid før de virkelig store spillene jeg virkelig gleder meg begynner å hagle inn som nettop er mot slutten av året.

 

Når det gjelder at MSG 4 ikke komemr til Europa før utgangen av 2007 spiller ingen rolle, da alle PS3 spill er sonefrie så imort er greia.

Lenke til kommentar
Ahhh, ser veldig frem til dette spillet... Men det har vært lite info etter ingame sekvensen til X06. Håper spillet blir like bra som Produceren er søt  :p

8811654[/snapback]

 

Da kommer spillet til å bli veldig dårlig! :dontgetit:

8811756[/snapback]

 

Har tydeligvis aldri sett produceren denne karen. Enten det eller så spiller ikke vi på samme lag :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...