Gå til innhold

Hummer-mobilen er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de kan da bare ikke plutselig lage en mobil? det tar jo mange år å komme inn i det å gjøre det og lage softwaren og å kjenne markedet og legge tilrette greier med godkjenning og testing osv, de må da ha fått hjelp til å lage selve tlf, av motorola kanskje?

de kjøpte ikke maskiner til å lage tlf for bare å lage en mobilmodell eller 10?

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Navnet kommer av Humvee, som igjen er uttalen av forkortelsen HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle).

Om jeg ikke er helt på jordet så er det der feil. HMMWV er militærkonversjonen av Hummer bilene.

 

Edit: Eller omvendt, altså Hummer er sivilversjon av HMMWV, ifølge wikipedia.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de kan da bare ikke plutselig lage en mobil? det tar jo mange år å komme inn i det å gjøre det og lage softwaren og å kjenne markedet og legge tilrette greier med godkjenning og testing osv, de må da ha fått hjelp til å lage selve tlf, av motorola kanskje?

de kjøpte ikke maskiner til å lage tlf for bare å lage en mobilmodell eller 10?

8799599[/snapback]

 

Mange OEM-produsenter i Asia som sikkert kan ta på seg jobbem med selve produksjon og utvikling. Kan hende ModeLabs står bak mer enn bare design også?

Lenke til kommentar
Designet lignet litt på Motorola, eller er det bare meg?

Inneholder telefonen ekstra mye gasser og farlige ting, siden Hummer slipper ut farlige gasser, så må vel telefonen og gjøre det!  :)

8798995[/snapback]

Telefonen går jo på bensin, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Navnet kommer av Humvee, som igjen er uttalen av forkortelsen HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle).

Om jeg ikke er helt på jordet så er det der feil. HMMWV er militærkonversjonen av Hummer bilene.

 

Edit: Eller omvendt, altså Hummer er sivilversjon av HMMWV, ifølge wikipedia.

8799697[/snapback]

 

Nå strider jo ikke det du hevder med det amobil hevder i sitatet sitt. Hummer H1 er sivilversjonen av HMMWV, og navnet Hummer er en liten oppfinsom omskrivning av Humwee som de militære versjonene fikk som kallenavn etterhvert. Hummer H1 stammer både mekanisk og semantisk fra Humwee.

 

;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...