Gå til innhold

Forbedret OneCare-versjon lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg stusser litt på ved resultatene fra av-comparatives.org er at AVG "Antimalware", som så vidt jeg kan se skal være en pakke med både antivirus og antispyware i et, faktisk finner 0% Windows virus, 0% scripts, og 0% worms... Normalt ville jeg forvente at en betal- tjeneste som dette i det minste er like bra, og mest sannsynlig bedre enn gratis versjoner. Dette må jo bety at det nærmest er helt meningsløst å bruke free antivirus og antispyware fra AVG?

 

Har selv brukt AVG free en del, og har vel tenkt at det sikkert ikke er av de beste, men trodde faktisk det var bedre enn denne testen tilsier. :dontgetit:

 

Ellers er det jo hyggelig for MS at deres OneCare kommer bedre ut denne gangen. Selv klarer jeg ikke helt la vær å være litt skeptisk til dette som sikring av Windows. Jeg er av den (kanskje litt fordomsfulle..) oppfatning at andre tredjepartsleverandører gjør dette mye bedre. Langt på vei viser jo også testresultatene dette, da man er better of, med alle de vanlige NOD, Norman, Norton, F-secure osv enn så lenge, og selv om forskjellen ikke er like stor lenger. Bortsett fra NOD32 som jo stikker voldsomt av på testpoeng.

 

Det jeg tidligere har tenkt er at intergrasjonen og tilpasning til Windows av OneCare kanskje kunne være bedre enn for 3parts leverandørene, siden ingen kjenner Windows bedre enn MS selv. Men denne tidligere fadesen med sletting av .pst filer har vel fått meg litt vekk fra den teorien... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...