Gå til innhold

MSI lanserer spill-bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utifra spesifikasjonene hadde jeg forventet en del lavere pris.

 

Jeg antar at det er LCD-skjerm.

 

HDMI er positivt. Er det noen som vet om denne også overfører lyd på denne PCen?

 

Edit: Numpad ser jeg på som svært positivt.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Virker nå skeptisk til en sånn maskin... for det første gir designet en maksimal fjortisfaktor. Jeg vil tippe at de aller fleste ikke synes flammer på en laptop (samt en diger rosa klatt i midten) ser bra ut. Dessuten så lover ikke en "en-knapps-overklokk" veldig godt heller. Maskinen blir nok godt overpriset av den grunn.

Lenke til kommentar

Fælt å si det men det må være den mest harry looken jeg noen gang har sett på en bærbar.... passer sikkert fint med Hells Angels gutta på tur, eller andre harry ungkarer som har flammestriper på arma på genseren.

 

Og altfor lav oppløsning på en 15,4". Den burde hatt minst 1440*900. Altfor dårlig MSI.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Overklokkingsknapp ja, hmm, og det på ein laptop? Altså, standard frekvensen er på 2 ghz, og når ein trykker på knappen så _overklokkar_ maskina av seg, med 20%?

8789029[/snapback]

hehe kansje det heller er sånn her?

standard 2.4 klokket ned fra fabrikant til 2.0 også når man trykker turbo går den tilbake til det normale :tease:

 

hehe plastic fantastic clocking

Lenke til kommentar

tåpelig av msi synes jeg, fullstendig ut/overpriset.

 

mye av msi's produkter synes jeg er helt greie, spesielt siden de ofte ligger ganske lavt i pris og man får mye for pengene, men denne bærbare er jo fullstendig latterlig priset og samtidig full av juggel.

 

hadde prisen vært halvert så kunne det vært ett produkt som ville vært salgbart muligens og folk kunne tillat plastikk og annet dilldall pga lav pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...