Gå til innhold

- Nå kommer iPhone-programmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette også at man kan ha flere programmer oppe samtidig? Får vente å se om "bekrefte" er at det kommer.  :)

8782641[/snapback]

 

Det har jeg også lurt på, nemlig om iPhone kan multitaske med all program. La oss si at jeg surfer litt på nettet med den, får en sms og besvarer denne for så å fortsette der jeg slapp i nettleseren. Har ikke lagt merke til om dette er mulig, kan ha kommet frem på presentasjonsvideoene som ble vist når mobilen ble lansert, videoer jeg dog ikke har sett.

Lenke til kommentar

så klart du kan ha flere programmer oppe, men det som er spørsmålet er om det gjelder for mac os også.

Lurer på om du kan installere alle disse opprativsystemene på samme minne? Også om du kan velge hvilket opprativsystem du kan velge når du starter telefonen. Så det er bare å velge når jeg skrur på telefonen?

Endret av bjohhans
Lenke til kommentar
så klart du kan ha flere programmer oppe, men det som er spørsmålet er om det gjelder for mac os også.

Lurer på om du kan installere alle disse opprativsystemene på samme minne? Også om du kan velge hvilket opprativsystem du kan velge når du starter telefonen. Så det er bare å velge når jeg skrur på telefonen?

8783893[/snapback]

 

Unnskyld meg bjohhans, men forstod du artikkelen over som at man fikk muligheten til å installere symbian og windows mobile sammen med mac os?

 

Isåfall kan jeg betrygge deg med at dette ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...