Gå til innhold

Virtual Console i hundre (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vokst opp med PONG, Vic20, C64, Amiga og alt frem til dagens rotterace av HW og spill. Men jeg klarer bare ikke å bli så nostalgisk at jeg kjøper og spiller gamle spill på moderne plattformer. At enkelte finner glede i det har jeg ikke problemer med, men at så mange digger gamle spill får jeg ikke til å stemme..

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se en oppusset versjon av California games! :D

 

Det finnes egentlig få spill jeg savner på VC nå.. må være SMB3 jeg kommer på i farta.. Men, må si jeg elsker VC.. det jeg spiller mest fortiden nå er Super Mario 64, og stor koser meg.. Jobber med å få 120 stjerner, noe som tar litt tid.. :p etter det skal jeg starte på Zelda A link to the past.. absolutt mye bra som har kommet ut av VC..

Lenke til kommentar

Jo, de blir faktisk dårligere med tiden. Ingen med litt forstand ville funnet på å betale full pris for 10-20 år gamle spill (som gjerne var høyere enn prisen er idag) med mindre de er samlere e.l.

 

Nostalgifaktoren er derimot veldig høy, samt at mange av disse eldre spillene er "enklere" og mindre tidkrevende enn mange nyere lanseringer.

Lenke til kommentar
Jo, de blir faktisk dårligere med tiden. Ingen med litt forstand ville funnet på å betale full pris for 10-20 år gamle spill (som gjerne var høyere enn prisen er idag) med mindre de er samlere e.l.

8785491[/snapback]

Også er ikke prisene på VC helt "fulle" eller da...

 

Har aldri hatt noen Nintendo-maskin før Wii, så for meg: :love: VC :love:

Endret av MP3-JTH
Lenke til kommentar

Jeg har det fremdeles mye morsommere med spill som Zelda: A Link to the Past, Super Mario World, Megaman IV, Street Fighter II, Castlevania IV og Sensible Soccer enn jeg har det med de aller fleste av de nye spillene.

 

Selv om grafikken kanskje er foreldet så er det ingenting å si på underholdningsverdien på spillene. Den er minst like god den dag i dag.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...